luni, 24 octombrie 2016

~ Viata La Pas ~

                                    ~ Lifestyle with Sportwear ~



              Acum ca toamna s-a asternut, pot spune ca imi plac plimbarile lungi pe faleza Cazinoului, sau pe malul marii, ma bucur de privelisti noi dar si de momente dragi.
             Cam asa s-a intamplat si cand am ajuns in Italia, am descoperit peisaje noi, oameni noi o lume cu totul diferita insa surprinzator placuta. Dar pana sa ajung la Catalina si plimbarea in Italia, a durat pentru ca ea era indecisa ce sa poarte, in plus voia sa isi ia in valiza si pantaloni sport nu doar rochite si bluzite elegante, eu am fost prima ei optiune in materie de adidasi dama si a fost foarte incantata. Apoi au urmat pantofii sport barbatesti pentru sotul ei, si incaltamintea pentru cea mica, in cateva zile Catalina desfacea coletul si pot spunea ca a fost dragoste la prima vedere, prima plimbare a fost pe malul marii a fost de vis ceva incomparabil, apoi lungi plimbari prin Constanta si mai apoi prin tara. Deja ma puteam considera alintata, eram mereu pe lista cu prioritati si o insoteam mai peste tot, astfel ma gandeam oare ce ar mai urma sa vad, pentru ca ea isi planuise vacanta alaturi de familie, in Italia.
              Ei bine am ajuns in Italia, credeam ca voi avea un program relaxant, m-am inselat au urmat plimbari cu gondola, plimbari pe stradute romantice, sesiuni de shopping la toate am asistat cu drag si am admirat peisaje noi.


Plimbari peste plimbari poze frumoase si amintiri pretioase, aceasta a fost vacanta celor 3, iar eu si partenerul meu de echipa adidasii barbatesti, am fost foarte multumiti ca am fost de folos si ca i-am purtat pe unde si-au dorit Catalina si sotul ei. 
Vacanta combinata cu plimbari si miscare le-a oferit relaxarea de care aveau nevoie iar noua ocazia de a explora locuri noi, ceea ce ne doream foarte mult, nu vroiam sa stam aruncati in cutie prin sifonier sa ne bata praful. Asteptam cu drag urmatoarea drumetie, parca am auzit ceva legat de Grecia, oare o fi departe, vom avea ce vizita, vom vedea peisaje noi de neuitat? Pana atunci stam cuminti si ne multumim cu plimbarile pe care le face Cata prin Constanta in oras, pe faleza Cazinoului, pe malul marii sa simta briza si sa se relaxeze privind marea.
Daca va intrebati cine v-a relatat acest mic fragment din viata Catalinei ei bine cu siguranta veti avea o surpriza, eu sunt perechea de adidasi Nike ce si i-a dorit foarte mult, v-am zis a fost dragoste la prima vedere intre noi.
Cine stie poate data viitoare isi va comanda o pereche de sneakersi, voi avea prieteni noi ce ma vor insoti in noile calatori.

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...