luni, 10 octombrie 2016

                                    ~ Ryanair -  pe aripi de vant ~


         Intotdeauna mi-am dorit sa pot zbura, sa plutesc pe nori, sa admir peisajele desprinse uneori din basme, sa pot evada din traficul si agitatia orasului. Zilele trecute priveam cum norii incep sa isi faca loc pe cer, semn ca toamna isi intra in drepturi, si ma gandeam ca ar fi binevenita o mica escapada, insa bugetul nostru era mult prea restrans pentru a ne putea permite sa plecam intr-o destinatie de weekend prelungit.
        In timp ce visam cu ochii deschisi aud telefonul sunand, prietena mea cea mai buna Eugenia avea sa imi dea o veste minunata, urma sa se logodeasca si cum nu avea pe nimeni in afara de mine, m-a rugat sa o onorez cu prezenta impreuna cu familia mea, pentru a fi martori la frumosul eveniment. Ati spune nimic complicat si anormal pana aici insa, prietena mea locuieste in Italia mai exact in Grosseto, asa ca primul lucru care mi-a venit in cap a fost clar escapada, deci trebuia sa imi caut bilete mie, sotului si fetitei. Tot cautand pe internet zboruri economice, mi-am adus aminte de prietena mea Ruxi ce mi-a recomandat o companie aeriana noua Ryanair, unde puteam gasi si oferte interesante, mai ales oferte city break low cost. Am intrat pe site si m-am minunat, am gasit bilete cu 9.79 euro pana in Italia, apoi oferte pentru familie si cu reduceri de 50% pt copii, si oferte pentru vacante ieftine. Insa pe noi ne interesa sa avem locuri unul langa altul, sa putem supraveghea fetita, si in acelasi timp sa avem parte de facilitati calatorie familie . Ei bine am gasit ceea ce vroiam si cu locuri pentru toti 3 unul langa celalalt, si cu reducere pentru cea mica. Va las un picut mai jos imaginile ca si dovezi ca aceasta companie are oferte minunate si se pare ca se gandesc si la cei care au copii, sau care vor sa aiba parte de o mica escapada.






Am ajuns cu bine in Italia, am avut parte de un zbor lin, de atentie din partea echipajului, amabilitate si zambete frumoase. Exact ce iti trebuie ca sa ai parte de o stare placuta si de un zbor minunat, fetita mea a fost incantata de peisajul de vis, fiind prima oara cand a zburat cu avionul. Am fost multumiti ca bagajele au ajuns la noi intacte si in stare exceptionala.
Am petrecut un weekend de vis, cu momente emotionante si cu o plimbare prin orasel, bineinteles ca am facut poze, si am cumparat suveniruri. Si cel mai important ne-am bucurat de un weekend superb prelungit si de vreme frumoasa. 


Intorsi acasa cu nostalgia acelor momente, am intrat pe site-ul celor de la Ryanair pentru a programa urmatoarea vacanta, destinatia Grecia si miturile legate de zei. Abia astept sa descopar lucruri noi si interesante alaturi de cei dragi sufletului meu, datorita celor de la Ryanair acum totul este mai usor si orice este posibil.

Acest articol participa la competitia SuperBlog 2016. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...