luni, 17 octombrie 2016

                                                 ~ Lady ButterFly ~


                    Privesc cum stropii de ploaie danseaza pe fereastra, si ma gandesc la zilele senine si calduroase, la parfumul florilor, la fluturasii ce isi fluturau aripile firave. Dar visarea nu dureaza mult caci mica mea buburuza s-a trezit din somn si trebuie sa ii acord toata atentia mea.
                   Cu glas nevinovat si ochi surazatori imi spune ca are de facut o tema pentru "gradi" , mai exact sa isi aleaga dintr-o lista data de educatoare, un obiect ce simte ca o reprezinta. Dintre toate si-a ales fluturasul, am intrebat-o de ce eram curioasa cum isi va argumenta raspunsul, mi-a raspuns simplu " este liber mami, si eu vreau sa zbor la fel ca el sa vad lumea ". M-a uimit raspunsul ei, insa m-am bucurat, imi doresc sa fie o fire independenta si cu zambetul pe buze indiferent de cat de greu iti este. Am lasat-o sa isi coloreze fluturasul si mai apoi am intrebat-o ce nume i-ar pune fluturasului, daca acesta ar prinde viata si ar zbura de pe foaie, cu ochii mari si un zambet dulce mi-a soptit " Lady ButterFly ". In clipa aceea m-am gandit cum as putea sa o personalizez pe Lady ButterFly astfel incat micuta mea sa fie bucuroasa ca ii este alaturi. Iesind la o cafea cu o prietena vorbeam cu ea de cea mica si de intamplarea cu Lady ButterFly, a stat s-a gandit si m-a intrebat de ce nu o transform intr-o stampila frumos colorata pe firava eroina a fiicei mele. Nu era o idee rea insa nu stiam unde sa apelez pentru a-i face o surpriza colorata celei mici, atunci ea mi-a povestit de cei de la COLOP, si m-a sfatuit sa apelez la ei. Seara ajunsa acasa, am observat pe frigider, ca Lady ButterFly era la loc de cinste prinsa cu un micut magnet fluturas roz, am deschis laptopul si i-am cautat pe cei de la COLOP, pentru a vedea mai exact ce servicii imi pot oferi. Pentru ca fluturasul era destul de mare, ma gandeam oare cum va arata pe o stampila, am ales o stampila FLASH pentru ca permite realizarea de imprimari foarte mari. I-am contactat si au fost foarte amabili si chiar m-au si sfatuit in privinta alegerii stampilei insa eu am optat pentru stampila FLASH, le-am trimis poza cu Lady ButterFly si i-am rugat daca se poate sa fie roz pentru ca bucuria sa fie si mai mare pentru cea mica. In cateva zile am primit acasa frumoasa stampila, cea mica era la gradi, asa ca aveam timp sa pregatesc surpriza pentru ea. Am luat cateva planse pe care am desenat floricele colorate, mici fluturasi, soarele si cerul senin insa pe toate le-am stampilat cu Lady ButterFly, le-am asezat strategic in asa fel incat sa o conduca la surpriza. Am fugit intr-un suflet sa o aduc acasa, si sa ii surprind reactiile, am deschis usa ,am ajutat-o sa se dezbrace si i-am zis ca o asteapta o surpriza frumoasa si colorata daca gaseste indiciile lasate de mine. Va dati seama ca in cateva clipe a gasit indiciile ce au condus-o la micuta surpriza, ochisorii ei si zambetul au fost de nedescris, bucuria ei era imensa. I-am prezentat-o pe Lady ButterFly si i-am zis ca este a ei ca o va insoti la orice desen sau lucru bun facut va fi stampila ei, semnatura ei. Si intr-adevar asa a fost, Lady ButterFly este nelipsita din gentuta Antoniei sunt nedespartite.
                   Daca aveti nevoie de servicii personalizare, va sfatuiesc sa apelati cu incredere la echipa  COLOP va vor ajuta cu sfaturi in privinta serviciilor oferite, calitatea ii defineste.

                  Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016.
                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...