miercuri, 19 octombrie 2016

                                                  ~ Vis de toamna ~


                      Imi place toamna, imi plac plimbarile lungi alaturi de persoana iubita si imi place sa admir noaptea cerul plin de stele cu capul pe umarul iubitului. Luna septembrie are o semnificatie aparte pentru mine, mai exact pe 19 septembrie am implinit 7 ani de casnicie alaturi de persoana draga mie, draga sufletului meu.
                     M-am gandit anul acesta aniversarea noastra sa fie ceva special, sa fim doar noi doi, fara cei apropiati fara fetita, doar noi doi si sufletele noastre. Am inceput sa caut pe internet diverse brosuri si oferte, unde am fi putut petrece un weekend linistit impreuna dar in acelasi timp sa avem parte de o locatie superba. O sugestie a venit din partea prietenei mele Clara, ea stia ca vreau sa-i pregatesc o surpriza sotului meu, si mi-a recomandat Hotel Arc de Triomphe, am cautat pe internet si am vazut ca de fapt acest hotel face parte din primul lant de boutique-hoteluri din Romania. Clar mi-a atras atentia si am inceput sa rasfoiesc site-ul, mi-a placut locatia hotelului chiar daca era un hotel in Bucuresti, vazusem eleganta, rafinament, stil si bun gust, toate acestea intregeau tabloul perfect ce se contura in mintea mea. Iar faptul ca aveau sauna si jacuzzi a fost un mare plus, m-am uitat pe galeria foto si intr-adevar eram decisa sa planific un weekend de vis acolo pentru mine si jumatatea mea. Zis si facut i-am contactat si le-am spus despre ce este vorba, le-am zis ca vreau un cadru intim, o surpriza frumoasa pentru sotul meu, un weekend ca pentru 2 turisti tineri. Toata saptamana am avut emotii, ma gandeam oare ce vom gasi la acest hotel, pentru ca stiti bine cu totii ca nu intotdeauna tot ce vedem in poze corespunde cu ce gasim la fata locului. Vineri deja aveam un gol in stomac, pe drum eram cu gandul numai la locatie si la cum va arata camera noastra de vis. Ajunsi la hotel am fost primiti cu mare atentie si caldura dar si cu zambetul pe buze, am fost condusi spre camera noastra, si va pot spune ca am avut un soc o mare surpriza, totul era cu mult peste asteptarile mele. In camera lumina difuza, o aroma parfumata ne-a invaluit si ne-a transpus intr-o cu totul alta lume, pe pat petale de flori presarate, pe masuta o frapiera cu sampanie rece 2 cupe si un mic biletel frumos scris ce ne ura un " La Cat Mai Multi Ani Impreuna! ", erau din partea gazdei care s-a dovedit a fi minunata, ceva de vis.
Asa arata camera frumos aranjata si pregatita pentru oaspeti, aceasta atmosfera opreste timpul in loc si simti ca esti doar tu si jumatatea ta. Am despachetat si simteam ca am nevoie de ceva revigorant, am preferat un dus ca apoi sa ma imbrac lejer si sa iesim sa admiram privelistea. In baie am avut la fel parte de o surpriza frumoasa, parca nu eram in Bucuresti ci intr-o cu totul alta lume, unde eu si sotul meu eram cei mai importanti si nimic altceva nu mai conta.
Am iesit afara un pic am admirat privelistea, ne-am bucurat de clipele petrecute in doi, ne-am simtit minunat, ne-am redescoperit unul pe altul. A doua zi am ales sa ne petrecem ziua relaxandu-ne, si bineinteles am ales sa profitam de zona spa a hotelului, unde ne-am simtit rasfatati si alintati, ca de obicei personalul atent, amabil si zambitor. 

Servirea a fost ireprosabila, calitatea serviciilor si atentia oferita sunt la standardele cele mai inalte. Am petrecut un weekend de vis, timpul parca s-a oprit cand am pasit in Hotel Arc de Triomphe, si doar eu si sotul meu contam, totul gravita in jurul nostru. Nu am fi vrut sa ne intoarcem acasa insa trebuia sa ne intoarcem la joburi si obligatii, am plecat cu promisiunea ca ne vom intoarce pentru a fi iar turisti chiar daca numai pentru cateva zile.
Sfatul meu pentru voi cititorii mei, este sa apelati cu incredere la Residence Hotels pentru ca veti avea parte de o atmosfera placuta si intima, pentru ca veti fi tratati cum numai in vise puteti spera, veti fi cei mai importanti pentru ei. Nu veti regreta niciodata pentru alegerea facuta.
Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...