vineri, 9 martie 2018

~ Amintiri pretioase ... comori ascunse in suflet ! ~

      Cu totii avem anumite locuri speciale pentru sufletul nostru, fie ca sunt aici in tara, fie ca sunt in afara tarii. Ne trezesc amintiri dragi si ne poarta cu gandul la acele locuri sau la persoane dragi.

       Cea mai draga amintire este vacanta la Brasov de iarna trecuta, poate o sa vi se para o copilarie, insa pentru mine are o semnificatie aparte. Eu ador marea, am spus-o si o mai spun, nu as da marea pe absolut nimic in lumea asta. Si pentru ca sunt o fire incapatanata, va spun sincer ca pana la varsta de 30 ani eu nu fusesem niciodata la munte. Poate ca o sa radeti, insa nu m-a atras niciodata muntele, si nu am simtit nevoia de a merge la munte. Insa sotul meu s-a gandit sa imi faca o surpriza, cum in noiembrie am implinit 30 ani, si imediat a urmat petrecerea SuperBlog. Ce credeti, sotul meu a ales sa imi faca o surpriza si sa mergem la munte. Pe langa faptul ca era prima oara pentru mine cand mergeam la munte, era prima si pentru fetita noastra. Asa ca aceasta minivacanta a avut o mare semnificatie pentru mine.



       Daca in Constanta erau temperaturi acceptabile, in Brasov cand am ajuns am simtit cum ne ingheata nasul, dar zapada ne-a facut sa uitam de toate. Imi place iarna, iar tot farmecul ei il face zapada, asa ca pot spune ca am avut noroc am prins zapada la munte.

                               

Am vizitat cat mai multe locuri, printre care si Biserica Neagra este o frumusete, insa domnii de acolo mai au de imbunatatit anumite aspecte. 


Prin oras ne-am plimbat si la pas dar si cu ajutorul masinii, iar aceasta am gasit-o pe pagina celor de la momondo. Ne-am descurcat foarte bine, Brasovul este frumos, iar noaptea este splendid, de vis, restaurantele te imbie cu bucate aromate si licori parfumate. Iar targul traditional deschis in Piata Sfatului ne-a delectat cu bunatati ce ne aduceau aminte de copilaria de mult apusa.
Superb a fost cu telecabina, ne-am bucurat de peisaj si ne-am incalzit langa semineu la o ciocolata calda. Pozele vorbesc de la sine, pentru mine a fost o experienta minunata, cuvintele pot spune ca sunt de prisos.





Se vede clar din poze ca am savurat aceasta minivacanta, prima noastra vacanta in 3 la munte. Cu siguranta va ramane in sufletul meu mereu si imi va trezi cele mai minunate sentimente. 
Ne-am promis ca urmatoarea escapada sa o facem in Italia, pentru ca vreau sa imi vad cea mai buna prietena. Vreau sa vizitam cele mai frumoase locuri si bineinteles vreau sa avem o experienta la fel de placuta ca cea de la Brasov. De aceea am apelat tot la siteul momondo pentru a gasi zboruri si hoteluri, pentru a ne facilita totul din timp. Prietena mea va avea parte de o mare surpriza, pentru ca evident nu se asteapta sa vin in Italia, dar datorita celor de la momondo se pare ca voi reusi. 


Si acum o mica surpriza pentru voi dragii mei cititori, cei de la momondo au un concurs in desfasurare. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa ne povestiti intr-un comentariu la sfarsitul articolului despre cea mai frumoasa amintire de calatorie a voastra. Povestile care ne vor inspira cel mai multe sa plecam la drum vor fi premiate cu un city-break de 500 euro sau unul din cele 5 vouchere de calatorie in valoare de 50 euro. 

V-am facut curiosi? Atunci astept comentariile voastre la finalul acestui articol.

Acest articol participa in competitia Spring SuperBlog 2018. 

2 comentarii:

  1. Eu ador muntele si merg de cate ori imi permit. La Brasov am ajuns de cateva ori pentru ca prefer sa merg mai aproape de casa, la Durau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cea mai frumoasa vacanța am avut-o anul trecut la Blaxy Resort in Olimp cu fetița mea
    A fost primul an al ei la mare și eram foarte speriata crezând ca nu ii va plăcea sau ca va plânge ,,,dar surpriza i a placut la Nebunie adora apa și marea.Cand stăteam la piscina sau la mare atunci când vroiam sa plecam in camera sau la mare efectiv se punea pe un plâns de ma știa toată plaja ,sa nu o iau din apa ca ea vrea sa mai stea.A fost cea mai frumosa vacanța iar fetița mea a fost extrem de fericita și de bucuroasa când a văzut atâta apa și atâta bălăceală.❤️
    Multumim ❤️😘

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...