miercuri, 14 martie 2018

~ Femeia cea de toate zilele ~

                   De cand ma stiu se serbeaza femeia, s-au scris poezii, cantece si chiar ode. Toate acestea inchinate lor, femeilor. Si astazi tot despre ele vorbim, insa azi vorbim despre femeile din viata mea, cele care mi-au marcat pasii pe drumul vietii.

                   Prima femeie din viata mea este mama,  ei ii datorez totul si nu imi ajung cuvintele si viata mea ca sa ii multumesc. A avut grija de mine si fratele meu, a fost mereu langa noi ne-a sustinut pe toate planurile. A stiut cand sa ne dojeneasca si cand sa ne alinte, si in ciuda faptului ca ne-a facut la batranete, a stiut sa se adapteze tuturor situatiilor.




A doua femeie din viata mea este bunica mea materna, si in ciuda faptului ca are ani buni de cand s-a dus la ceruri, ea este icoana copilariei mele. Pentru mine ea era blandetea, bunatatea si gingasia intruchipata. Adoram sa plecam in vacantele de iarna si vara la bunicii materni, acolo ne simteam ca acasa. Nu am sa uit de poalele in brau, de cozonacii copti la cuptorul de pamant, de borsul cald mancat cu mamaliga rece, de branza cu smantana si multe alte bunatati. Toate ni le facea bunica din zori si pana in seara, si niciodata nu se plangea. Ea ne-a invatat prima rugaciune, ea ne-a invatat sa ne inchinam si sa avem frica de Dumnezeu. Ei la fel ca si mamei ii datoram educatia ce am primit-o alaturi de cele mai scumpe amintiri.

Urmatoarea femeie mi-a pus stiloul in mana si mi-a condus-o pentru a forma primele litere, silabe si cuvinte, este doamna invatatoare. La momentul respectiv cand eu paseam timida spre clasa 1, domnisoara invatatoare lua prima grupa de copii. Emotiile au fost de ambele parti dar, am trecut peste ele si am format prima mea familie, colegii de clasa si doamna invatatoare. Dumneaei ne-a invatat numai lucruri bune, si mereu ne-a tinut uniti, iar acest lucru a contat enorm caci si azi noi tinem legatura. 

Femeia care m-a marcat cel mai intens si mi-a insuflat pasiunea pentru citit si scris, este profesoara de romana. O sibianca mandra, frumoasa, semeata dar si apriga totodata, de rusine invatai nu iti permiteai sa te ridici in picioare si sa nu stii lectia.

Ele merita sarbatorite in fiecare zi, insa in aceasta luna speciala dedicata femeilor, am ales sa le fac o surpriza frumoasa si parfumata. Am cautat pe internet fel si fel de cadouri, sa le aduca aminte de mine, pentru fiecare din ele am gasit ceva spectaculos. Insa ca totul sa fie perfect ai nevoie de cele mai gingase, senzuale, frumoase si parfumate flori. Iar pe acestea le-am gasit pe Interflora Romania, m-au surprins placut mai ales ca sunt o florarie online.



 Mi s-a parut fantastica ideea de a comanda flori online, mai ales daca ai si un program incarcat si nu ai cum sa ajungi la o florarie.
Cu totii stim ca cel mai simplu si elegant gest este acela de a oferi flori cadou, iar femeile adora florile, sau cel putin femeile din viata mea. Pe site-ul Interflora Romania am gasit pentru fiecare din doamnele mele speciale cel mai potrivit buchet de flori. Pentru scumpa mea mama am ales "Frumusetea primaverii" , un buchet format din frezii parfumate, narcise colorate si vaccinium. 

pentru mama mea

Pentru frumoasa mea invatatoare ce mi-a fost ca o mama, am ales un buchet plin de "Emotie si culoare" alcatuit din lalele, irisi si eucalipt. Un buchet fresh si colorat ce ii va insenina ziua si ii va aduce zambetul pe buze.

pentru frumoasa mea invatatoare

Pentru cea mai apriga dar si cea mai placuta sufletului meu, profesoara de romana, am ales o "Poezie de primavara"  formata din zambile, lalele si frezii. Elegant, parfumat si colorat ce surprinde perfect caracteristicile doamnei mele. 


pentru profesoara de romana

Toate aceste superbitati le gasiti pe siteul Interflora Romania, iar daca sunteti in situatia mea, aveti un program incarcat, si vreti sa trimiteti flori la domiciliu, ei va pot ajuta fara doar si poate. Femeia se sarbatoreste in fiecare zi, caci datorita ei am putea spune ca evoluam. 


De aici si faimoasa zicala " in spatele fiecarui barbat sta o femeie puternica". Este perfect adevarat caci femeia este senzuala, gingasa si suava dar totodata si puternica, apriga si de neclintit. 



Nu ma consider puternica sau gingasa, sunt o femeie simpla dar care sper eu, sa fiu un model bun de urmat pentru fiica mea. Nu imi asum merite pentru nimic, ci doar multumesc doamnelor din viata mea ca mi-au calauzit pasii pe drumul vietii. M-au invatat ce e bine si ce e rau, au incercat sa ma fereasca de necazuri si mereu m-au sustinut in alegerile ce le-am facut. Ma inclin in fata lor, sper sa fiu si eu asa pentru fetita mea si pentru nepotii ce ii voi avea peste ani si ani. 


Acest articol participa in competitia Spring SuperBlog 2018.

Un comentariu:

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...