miercuri, 28 martie 2018

~ Beauty tips for pretty girls !!! ~


                 Toate domnisoarele si doamnele adora sa arate bine, cu totii stim acest lucru. Dar ce faci cand vrei sa adopti un stil lejer, si totusi ai nevoie de putin machiaj ?  Nimic mai simplu pentru ca acum gasim mici trucuri pentru a arata cat mai bine intr-o lumina naturala. De ce ne aranjam noi femeile, de ce punem pret pe aspectul fizic ingrijit ? Pentru ca asa ne simtim mai sigure pe noi, pentru ca asa ne simtim bine, si pentru ca vrem sa aratam bine pentru noi.


                 Zilele trecute ne-a anuntat seful ca eu si colega mea de departament, vom merge la o sedinta cu investitorii. Ei bine lucrand intr-o redactie de revista, nu ai cum sa nu tii un pic la aspectul tau fizic si sa acorzi un minim de atentie. Asa ca mi-am pregatit cat mai bine documentatia, mi-am ales tinuta si ramasese sa aleg doar cum ma voi aranja. Daca cu parul am rezolvat repede, ei bine la partea make-up, imi doream ceva lejer, usor, nu foarte incarcat dar care sa imi acopere micile imperfectiuni. Micu meu secret este noua gama de machiaj Gerovital Beauty, imi ofera incredere, prospetime si acopera necesitatile unui machiaj complet.


Pe langa faptul ca are beneficii certificate: hidratare, protectie, rezistenta indelungata si matifiere, aceasta noua gama contine ingrediente active de ultima generatie: acid hialuronic, pudra de diamant si vitamina E.  


Noua gama de machiaj lansata de Farmec este special creata pentru noi, iubitoarele de frumos si impecabil, dar cu mici eforturi. Si de ce nu, sa recunoastem, datorita acestor mici trucuri si domnii ne admira si ne contempla. 


Probabil ironia sortii sau cine stie norocul sa zicem, a fost sa avem investitoare si nu investitori. Ce e drept aratau ca scoase din cutie, frumoase foc, se vedea ca se ingrijeau, arata fara cusur. Dar romancele se stie ca sunt frumoase de la mama natura si nu au nevoie decat de mici ajustari. Ele doar ce sosira din New York, practic ele erau pulsul trendului in materie de tinute, make-up si styling. Cu toate acestea ne-au propus sa iesim in oras sa luam pranzul ca intre fete. Ei bine daca Carmen era un pic pusa in dilema pentru ca nu stia cum sa se aranjeze, eu am optat pentru ceva lejer. Am ales un ruj mat intr-o nuanta vesela rosu zmeuriu nr.25, iar pentru ca tenul meu sa arate proaspat am optat pentru un anticearcan soft si o pudra pentru luminozitate




Am avut parte de un pranz minunat, am schimbat impresii, pareri am discutat despre posibile colaborari. Si pentru ca erau incantate ca aratam proaspete cu un ten fresh, si totusi neincarcat de produsele de make-up, ne-au intrebat care sunt micile noastre beauty tips. Cand le-am dezvaluit ca secretul meu este noua gama de machiaj Gerovital Beauty, un brand romanesc de altfel, nu le-a venit sa creada. Se asteptau la produse de top, foarte scumpe, insa au dat peste un brand romanesc cu prestanta si cu ani de zile de cercetari in spate. Totul pentru a veni in ajutorul nostru, pentru a ne simti cat mai frumoase. Pranzul nostru s-a incheiat cu o sesiune de make-up shopping, pentru ca nu se puteau intoarce la New York fara a-si achizitiona cateva produse din noua gama. Ei bine daca sedinta a decurs impecabil, de pranz nici nu mai vorbim, colaborarea a mers ca pe roate. 
Acum asteptam sa ne reintalnim in toamna, doar ca de data aceasta vom zbura noi la New York pentru a le prezenta noi colectii si noi produse.

Acest articol participa in competitia SPRING SuperBlog 2018.

8 comentarii:

  1. Cei de la Farmec au produse din ce in ce mai variate si mai de calitate

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele Farmec inca au farmecul de demult. Imi amintesc ca mama le folosea cu drag si inca le foloseste ,acum eu la randul meu le folosesc tot cu aceeasi dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt produse de calitate superioara pe care le folosesc cu drag și eu și mama mea de multi ani

    RăspundețiȘtergere
  5. Produsele Farmec mi se par cele mai bune :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac produsele de la Farmec pentru ca sunt de calitate

    RăspundețiȘtergere
  7. mama le folosea.mi plac produsele de la Farmec, sunt de calitate

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...