vineri, 16 martie 2018

~ Pas cu pas spre casa de vis ~

                  In clipa in care eu si sotul meu ne-am hotarat sa ne ridicam casa noastra, nu ne asteptam sa fie dificil. De fapt in imaginatia noastra totul era roz si totul se cladea imediat. Insa problemele au aparut cand am inceput sa umblam prin magazinele de constructie. Noi aveam un buget, dar nu voiam sa cheltuim prea mult, si daca gaseam ceva ieftin, alte lucruri erau mai scumpe. Astfel ce luam pe mere, dadeam pe pere, deci nu reuseam sa economisim nimic.

                  Am inceput sa caut pe internet diverse oferte, insa nimic nu era ce imi doream. Tot cautand am gasit un site Casa de comenzi Vindem-Ieftin.ro, cu preturi destul de ieftine. Insa intrebarea cea mare era asupra calitatii produselor, oare erau bune fiind asa ieftine?

Pe acest site am gasit absolut tot ce ne doream de la materiale pentru structura si fundatie pana la instalatii sanitare, instalatii electrice. Si spre surpriza si bucuria mea am gasit si materiale pentru amenajari interioare. Am rasuflat usurata pe jumatate pot spune, asteptam a doua zi echipa de oameni pe care sotul meu o angajase pentru a ne ajuta la ridicarea casei. I-am aratat sefului echipei site-ul si produsele alese, nu numai ca facusem economii destul de consistente dar si dupa parerea lui calitatea marfii era buna. Cu ajutorul sefului de echipa am dat comanda de toate materialele necesare pentru construirea visului nostru. Sa va spun reactia sefului de echipa atunci cand au sosit materialele? Nu numai ca avea un zambet lung dar m-a si felicitat, mai ales ca femeile nu se pricep la a economisi bani, ci la a cheltui bani. Ulterior am aflat ca site-ul Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro vinde produse de calitate cu adaos mic intrucat nu exista cheltuieli asociate cum se intampla in magazinele obisnuite. Acest concept este unic, mai ales ca preturile variaza in functie de cantitatile comandate. Si bineineteles cu cat cantitatile de materiale sunt mai mari cu atat mai bine se va putea negocia cu furnizorii. Iar cei de la Casa de Comenzi isi asuma responsabilitatea pentru comanda noastra, garantia sta in recenziile video ce le gasiti pe site. 
Alaturi de echipa perfecta, am reusit sa cladim pas cu pas visul nostru, si spre fericirea mea am participat si contribuit atat cu idei cat si cu alegerea anumitor materiale. Spre exemplu mi-am dorit o baie mare, frumoasa si luminoasa, si am ales de pe site gresia si faianta "Stones". O minunatie pot spune, un pret bun si avantajos pentru materiale calitative, pana si sotul m-a felicitat pentru alegerea facuta.


Pentru camera de zi am vrut ceva viu,o culoare relaxanta si placuta totodata, de aceea am ales o gresie portelanata superba. 


Totul a fost ales impreuna cu sotul meu, alaturi de sfaturile sefului de echipa, iar produsele au fost la calitatea cea mai buna. Au ajuns in stare perfecta iar casa noastra arata impecabil, multumita Casa de comenzi Vindem-Ieftin.ro
Vreti sa va constuiti casuta de vis, si aveti un buget fix? Nici o problema pe site-ul Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro, gasiti absolut tot ce va trebuie la un pret foarte bun si avantajos. 


Acest articol participa in competitia SPRING SuperBlog 2018.

Un comentariu:

  1. E foarte bine cand se poate cumpara de toate dintr-un singur loc si cu un discont mare.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...