miercuri, 21 martie 2018

~ Radeti, sa va clantane dintii ~


              Cand am ales sa ne mutam intr-un nou apartament, credeam ca totul va fi perfect. Atunci cand il vazusem si il vizitasem impreuna cu agentul imobiliar si sotul, arata impecabil si era exact ce ne doream. Problema abia acum urma, caci noi urma sa ne mutam la inceputul iernii si sa petrecem primul Craciun in casa noua.
              Ei bine ne-am mutat, ne-am asezat cum s-ar zice la "casa noastra" si am inceput pregatirile pentru petrecerea de Craciun sau pentru "casa noua". La inceput ni s-a parut ca este cam racoros apartamentul, dar am zis ca probabil eram noi obisnuiti cu garsoniera noastra micuta si cocheta. Pe parcurs insa am realizat ca este frig si ca ceva nu este in regula. Au urmat sarbatorile si nu am putut sa ne ocupam de problema, insa aceasta era prioritatea noastra in viitorul apropiat.

             Cred ca va imaginati cum a fost prima zi de Craciun alaturi de familie. Aveam cate un pulover pe noi in plus, si daca pana atunci nu le vedeam rostul ciupicilor crosetati de bunica, ei bine i-am scos dulap si i-am incaltat. Cand au venit ai mei la mine, m-au intrebat daca pot inchide geamurile, pe sotul meu l-a bufnit rasul. Rosisem toata, bunica ma intreba de papuci de casa, de un sal daca am, mama ma intreba de ce e asa de rece. Ei bine le-am spus ca ceva nu este in regula, caldura aveam, caci functionau caloriferele, insa in casa tot rece era. Ei bine daca cu ai mei am dres-o si au inteles situatia, in cazul socrilor am crezut ca intru in pamant. Imi doream sa se termine ziua mai repede. Prima exclamatie a soacrei mele cand a intrat in apartament: " Ooo dar ce frig este draga, ai putea sa dai drumul la calorifere, sau faceti economie? " Am incercat un zambet fortat si inghetat ce mai degraba semana a grimasa si am trecut mai departe. Dar pe parcursul mesei am tot primit mici intepaturi cu subinteles, ca de obicei tata si socrul au salvat situatia. Dupa ce au ciocnit un pahar de vin, s-au retras ambii impreuna cu bunicul si sotul meu. Si din vorba in vorba bunicul le-a zis " Hai ca sunteti tineri, ce va tot plangeti? Radeti, sa va clantane dintii, asa va mai incalziti oleaca!"  Au ras cu totii si s-au amuzat, si bineinteles ca soacra mea si-a primit replica din partea socrului meu " Razi sa iti clantane dintii, te mai incalzesti putin! " Atmosfera s-a destins pe moment, dar a urmat a doua zi petrecerea cu prietenii, si la fel ca si ziua trecuta au sesizat frigul din apartament.

    Le-am explicat situatia, si se pare ca aveam nevoie dupa parerea Corinei, de o termografie cat mai repede pentru a descoperi pierderile de temperatura. Ne-a venit in ajutor si ni i-a recomandat pe cei de la Enermed Impex SRL pentru a rezolva probleme noastre.


     Dupa sarbatori am apelat la aceasta echipa caci trebuia rezolvata urgent problema, si ne doream sa avem caminul acela cald si primitor. 
     Ei bine am stabilit o intalnire, iar echipa ne-a zis de la bun inceput ca avem nevoie termoviziune, certificat energetic si auditor energetic.  Credeam ca vom avea de alergat noi dupa acte insa, echipa s-a ocupat de toate actele si certificatele.
     Certificatul energetic s-a eliberat foarte repede si din cate am inteles poate dura de la 4 pana la 24 ore. Foarte putin timp daca stam sa ne gandim, pentru ca de cele mai multe ori pentru a elibera niste acte avem nevoie minim de 3 zile.
      


    Rezultatele s-au vazut imediat, acum avem un camin calduros si ce credeti? Ne pregatim pentru sarbatorile Pascale. Clar vor veni parintii si nasii de botez ai fetei noastre in vizita, si ii vom surprinde placut. Caci acum avem totul bine pus la punct, si nu va mai fi nevoie sa clantanim dintii pentru a ne incalzi. Multumim Enermed Impex SRL, ei ne-au ajutat si au facut ca totul sa fie perfect pentru noi. 

   
Intampinati probleme de genul cum am patit eu si sotul meu? Atunci nimic mai simplu, va recomandam sa apelati cu incredere la aceasta echipa. Se vor ocupa de tot si va vor pune la dispozitie absolut tot ce este necesar pentru a avea caminul mult dorit.




Acest articol participa in cadrul competitiei SPRING SuperBlog 2018.

Un comentariu:

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...