luni, 26 martie 2018

~ Doar 4 minute !!! ~

                 Cand am candidat la postul de somelier pentru un restaurant in strainatate, eram deznadajduita si aproape sigura ca nu voi primi raspuns. Zilele s-au scurs si incepusem sa depun cv-urile pentru alte posturi in speranta ca poate, poate se va ivi o sansa si pentru mine. Intr-una din zilele acelea mohorate si ploioase, cand totul mi se parea  gri in jur, aud alarma telefonului. Se anunta a fi de bun augur caci dintr-o zi gri si mohorata, deodata ziua mea a devenit senina.
 Fusesem acceptata pentru postul de somelier in New York la un restaurant de 3 stele Michelin, iar eu aveam termen sa trimit toate datele necesare, pentru angajare, fix 3 zile. Problema nu ar fi fost sa le trimit, dar trebuiau traduse in engleza si abia apoi trimise.  Eram in mare criza de timp, aveam de cineva sau o firma care sa se ocupe de traduceri documente personale. Salvarea mea a fost Larisa, ea mi-a recomandat sa aleg un magazin online de traduceri, era o solutie simpla dar nu stiam ce firma sa aleg. Din acea lista am ales e-trad.ro - Primul magazin online de traduceri din Romania, nu aveam cum sa dau gres mi-am zis, mai ales fiind o firma cu prestanta.



I-am cautat si am apelat la serviciile lor, cel mai tare imi era teama ca nu vor fi actele gata la timp. Insa m-am inselat, platforma de traduceri e-trad a rezolvat totul intr-un timp foarte util si foarte profi. In ultima instanta, cu toata agitatia provocata de bucuria de a pleca si a practica meseria dorita, sa va spun ca am uitat sa trimit mailul la timp? Da da, l-am trimis fix in ultimele 4 minute, va vine sa credeti cat de capcauna am putut fi ? ? ? Nici mie nu imi vine sa cred, dar se pare ca am facut si acest lucru. Am reusit si am trimis mailul, iar suplimentar imi mai cerusera cateva documente si atestate ce le dobandisem la ultimele cursuri. Ce credeti, de data aceasta m-am descurcat impecabil. Click pe magazinul online de traduceri si am rezolvat repejor cu documentele si atestatele. Un mare plus pentru aceasta firma este, munca ce o depun si cat de impecabil lucreaza. Este un avantaj ce nu il gasesti la toate firmele de tradus, dar care face diferenta. 

In prezent sunt foarte fericita, pot spune ca imi traiesc visul cu ochii deschisi, si tot ma ciupesc uneori sa vad daca este adevarat. Va las mai jos o poza sugestiva, ce nu are nevoie de prea multe cuvinte. Aceasta poza descrie cel mai bine cat de mult conteaza serviciile de calitate.


Aveti nevoie sa traduceti un document, sau de ce nu un raport medical, sau poate aveti nevoie de traduceri financiar-bancare?  Nimic mai simplu, cu un singur click pe e-trad.ro totul se rezolva in cel mai scurt timp si in cel mai serios mod. Servicii de calitate la cele mai inalte standarde. 


Acest articol participa in competitia SPRING SuperBlog 2018.

Un comentariu:

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...