luni, 19 martie 2018

~ Sexi chic or Casual smart ~

               Femeile iubesc hainele, pantofii, parfumurile si produsele de make-up, fa-i astfel de cadouri sau surprinde-o cu mici detalii si ii vei cuceri inima fara doar si poate. Si bineinteles ca si eu la fel ca si celelalte domnisoare/ doamne fac parte din cele ce iubesc hainele. Niciodata nu am de indeajuns, indiferent ca am sifonierul burdusit.
                Si cum primavara soseste cu pasi mici si inceti, m-am gandit ca e timpul sa fac curatenie in dulapuri si sa dau afara ce nu imbrac sau nu imi mai vine. Iar pe langa aceasta curatenie sa fac noi achizitii bineinteles, ca doar nu las dulapurile goale. 
              
                Ca fiecare femeie urmaresc emisiuni de styling, reviste de specialitate, si o urmaresc pe Iulia Albu, imi plac sfaturile acesteia. Nu toate le aplic insa mi-a placut ca nu este ipocrita, si chiar unul din sfaturi spune in felul urmator, citez: "De ce sa investesti in piese fake, cand poti apela la diverse magazine second hand, ce au piese originale la preturi accesibile si in stare buna? " Ei bine eu am preluat si aplicat acest sfat, si chiar am gasit solutia salvatoare.

              In cazul meu solutia a fost bineinteles un magazin second hand, cu articole nu bune ci foarte bune, caci sunt atent selectionate si depozitate. De ce un second hand, imediat va voi da si cateva argumente care va vor convinge si poate de ce nu, sa dati un click pe site. 



Second hand

Aici poate fi raiul pieselor unicate, de colectie, cele vintage, retro pe toate le puteti gasi aici. Daca in magazinele de branduri le gasiti la suprapreturi, in magazinele second hand le veti gasi la preturi accesibile. Astfel cu bani putini poti fi foarte usor sexi chic sau casual smart, dar cu piese statement si originale. Caci decat sa dai bani pe o piesa fake si sa cazi in ridicol mai bine investesti cu cap in ceva ce merita.




    Dulapul meu este impartit in 3 categorii hainute noi cumparate din magazine, haine second hand sau piese unice cum le alint eu, si piese colectionate de prin plimbari vacante.


Daca noi ca femei facem mici sau mari sacrificii pentru a fi in tendinte sau "la moda" cum spunem de obicei, ei bine si barbatii au inceput sa puna accent pe tinutele lor. Iar acest lucru denota ca usor, usor incepem sa fim mai atenti cu noi si cu ne imbracam, ceea ce este un lucru bun.


 Insa se pare ca barbatii investesc mult mai bine decat noi femeile, lor nu le este rusine sa apeleze la un magazin second hand, nu apleaca urechea catre prejudecati. Bravo lor pot spune, este un plus si un avantaj pentru ei. 


Evernisaj vine in ajutorul celor ce iubesc piesele bune, originale si ne pune la dispozitie articole vestimentare atent selectionate. Piese ce pun in valoare eleganta, stilul si bunul gust si te scot din anonimat. Personal am pus ochii pe cateva piese de pe site-ul celor de la Evernisaj, acum sa vedem daca ma vor avantaja. 



Acestea sunt o parte din piesele ce mi-au placut, si pe care le-as accesoriza usor, insa sunt piese dominante si placute ochiului. Clar voi face o impresie buna, totul datorita magazinului Evernisaj.
Vrei sa iti reimprospatezi garderoba, sa ii dai un aer de primavara, sa iti dau un refresh, insa ai un buget limitat? Nimic mai simplu dati o fuguta pe site, si veti vedea foarte multe piese statement ce va vor intregi tinuta si va vor pune in valoare.





Acest articol participa in competitia Spring SuperBlog 2018. 

Un comentariu:

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...