vineri, 23 martie 2018

~ Destinatii exotice pentru vacante speciale ~

                     Ce faci cand stai cu ochii pe geamul de la birou si visezi cu ochii deschisi la o mica escapada? Ei bine atunci te pui pe planuit o mica vacanta, si nu singura ci alaturi de cele 2 bune prietene. Incepusem sa caut pe internet destinatii si cel mai mult mi-a atras atentia Maldive, acolo nu ajunsesem, sa ca de ce sa nu aleg aceasta destinatie. Le-am sunat pe Nelli si Corina si le-am zis ce escapada am planuit pentru noi 3. Va puteti imagina bucuria fetelor, mai ales ca lasam in urma temperaturi de -5 grade si plecam catre plaje insorite si distractie cat cuprinde.

                     Zborul, cazarea si mici excursii puse la dispozitia noastra, toate au fost posibile cu ajutorul celor de la CND Vacante Speciale. O super echipa cu cele mai bune oferte de destinatii speciale puse la dispozitie catre clienti.




 Ei bine odata ajunse in Maldive, credeti-ma ca primul gand a fost sa raman acolo pentru totdeauna. De cum pasesti in Maldive, ai impresia ca ai pasit catre alta lume, totul iti da o stare de bine, de la oameni, cultura, religie, mancare pana la vremea insorita.


            Impreuna cu prietenele mele, ne-am plimbat, am vizitat si ne-am bucurat de mancarea gustoasa dar si de traditionala bautura Raa. Aceasta este extrasa din crengile de varf ale palmierilor, si nu contine foarte mult alcool. Si daca tot am ales Maldive ca si destinatie, clar nu aveam cum sa nu ne bucuram de faimoasele masaje si spa-uri. Cel mai mult mi-a placut ca am avut ocazia sa ne bucuram de fenomenul de Bioluminescenta mai exact acel fenomen parca desprins din povesti. Acest fenoment este format cu ajutorul fitoplanctonului si excesul de oxigen, la tarm este un fenomen mai rar, insa in larg este des intalnit. Mai ales atunci cand trec vapoare printr-o zona populata cu bacterii si agita oxigenul.




                  Nu ai cum sa nu te bucuri de astfel de vacante, mai ales cand alegi destinatii exotice pentru vacante speciale, petrecute alaturi de persoane dragi sufletului. Fiecare moment conteaza, fiecare clipa petrecuta cu oameni de calitate si dragi tie, face cat o viata intreaga. De aceea CND Vacante Speciale pune mereu la dispozitie destinatii speciale pentru vacante speciale. Mai ales daca va doriti sa faceti surprize persoanelor iubite, fratilor, surorile, parintilor si de ce nu, cum am facut eu o surpriza prietenelor mele. Nu trebuie sa ai ceva anume de sarbatorit, trebuie doar sa iti doresti sa explorezi lumea si frumusetile ei. De transport, cazare si mici excursii pentru vizite se ocupa cei specializati in asa ceva, si credeti-ma nu veti regreta. Va veti intoarce incarcati cu energie pozitiva, cu amintiri placute, cu clipe de neuitat petrecute intr-o atmosfera de vis. 

                   Asa ca din cand in cand acorda-ti aceasta placere si bucura-te de micile vacante speciale in destinatille exotice puse la dispozitie de CND Vacante Speciale.


                   Acest articol participa in competitia SPRING SuperBlog 2018.

2 comentarii:

  1. Cat de mult mi-ar place sa merg intr-o excursie exotica, dar nu-mi pot permite.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca in viata asta scurta si efemera sa am ocazia de a ajunge intr-o astfel de locatie de vis si de ma bucur cu adevarat de frumusetea si bogatia locurilor.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...