luni, 12 martie 2018

~ Planuri sugubete, pentru constructii marete ~

               Cosmina si Adrian ne sunt prieteni dragi, ne vizitam mereu si plecam in vacante impreuna, practic suntem nedespartiti. Insa pe mine si Cosmina ne leaga o prietenie veche si stransa inca din copilarie. Mi-aduc aminte cand stateam pe prispa casei la bunici in vacante, si visam ca intr-o buna zi sa avem casa noastra, construita dupa bunul nostru plac. In timp ce ea isi dorea o casa moderna si cat mai mare pentru a putea primi oaspeti, eu visam la un coltisor pentru mine si familia mea undeva pe malul marii.

               Anii au trecut si usor, usor am reusit sa ne formam o familie, urmatorul pas a fost sa ne realizam casa visurilor noastre. Locatia ideala pentru coltisorul meu a fost Eforie Nord, marea, valurile si aerul sarat sunt ingredientele principale pentru o atmosfera placuta. Dar de la a-mi dori o casa dupa bunul meu plac si pana la a o construi este cale lunga si implica foarte multe lucruri tehnice. Asa ca usor, usor am realizat ca o casa nu se ridica in doi timp si trei miscari, si clar aveam nevoie de ajutor pentru a realiza casa visurilor mele.

               In cele din urma sotul meu a apelat la o echipa de arhitecti proiectanti, pentru a ne facilita construirea casei. A urmat intalnirea cu ei, si credeti-ma ca am simtit ca m-am intors in anii de scoala undeva pe la orele de fizica. Proiect DTAC, proiect PAC, proiect de casa, avize de amplasament si obtinere vize toate ma duceau cu gandul la formulele din scoala. Nu credeam ca pentru a cladi un coltisor de vis pentru o familie, sunt necesare atatea detalii tehnice. Echipa de arhitecti a fost mai mult decat eficienta, au ridicat standardele si ne-au aratat ca micile detalii fac marile diferente. Echipa noastra face parte din renumitul birou de proiectare rezidentiala AIA Proiect, si ne-au ajutat extrem de mult.




            De obtinerea avizelor in construire s-au ocupat tot arhitectii, totul a fost pus la punct de ei, iar acest lucru mi-a oferit siguranta. Din punctul meu de vedere este mult mai usor sa apelezi la o echipa de arhitecti, decat sa te chinui sa rezolvi singur. Adrian sotul Cosminei a avut aceasta tentativa, a crezut ca totul va fi floare la ureche, insa s-a inselat. Cand s-a lovit de avize si proiecte, ne-a sunat sa ii recomandam pe cineva sa il ajute. Iar noi l-am sfatuit sa apeleze la AIA Proiect pentru o echipa de arhitecti proiectanti, astfel toata lumea va fi multumita.

          Daca Adrian si Cosmina isi facusera un proiect de casa, noi nu ne facusem, insa nici nu a fost problema caci echipa de arhitecti a facut o treaba fabuloasa. Totul schitat si explicat pe intelesul nostru, totul in avantajul si interesul nostru. Usor visul din copilarie a inceput sa prinda contur, si totodata simteam un sentiment de nostalgie amestecat cu fericire. Aici in casa nou cladita pentru noi, fiica mea isi va face amintiri, isi va trai copilaria. Va fi casa visurilor mele si casa copilariei ei, casa familiei mele.
           Rezultatul a fost clar unul scontat, acum ne vizitam si ne admiram casele, eu si Cosmina, parca desprinse din visele ce le aveam in copilarie. Ce simt atunci cand pasesc in casa mea? Buna intrebare, pot spune ca simt liniste, siguranta si fericire. Cred ca asta ar trebui sa simta fiecare atunci cand paseste in propria casa. De aceea AIA Proiect inseamna pentru mine Arta, Imaginatie si Arhitectura, pentru ca vin in ajutorul nostru cu o gama variata de servicii, potrivite buzunarului nostru.




                      Aveti in plan sa va construiti un nou camin si nu stiti la cine sa apelati pentru a va ajuta? Eu vi-i recomand pe cei de la AIA Proiect, rezultatele va vor uimi, va vor multumi si va vor oferi siguranta.



                Acest articol participa in competitia SPRING SuperBlog 2017.

2 comentarii:

  1. E foarte bine sa ne facem o casa frumoasa si durabila cu ajutorul profesionistilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte bine sa ne facem o casa frumoasa si durabila cu ajutorul profesionistilor.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...