luni, 7 noiembrie 2016

~ Blue Memoires ~

                     ~ Glitter, Colour, Spice and Everything Nice ~



           Cu totii am iubit o pereche de blugi, o camasa sau un sarafan din denim  sau cu totii avem amintiri frumoase legate de un astfel de accesoriu.
           Eu si acum imi aduc aminte cu nostalgie de perioada cand eram de 12-13 ani, abia trecusem clasa a 7a , si in perioada aceea incepusera sa se poarte blugii mulati pe picior dar, usor evazati jos. Toate fetele erau innebunite dupa aceasta moda, ei bine inclusiv eu ii admiram, in ciuda faptului ca mai mult ma regaseam in varianta usor clasica, dar si larguti lejeri, actuala moda boyfriend jeans.
           Ei bine si eu aveam in garderoba cateva perechi de jeansi ce imi placeau foarte mult, denimul era de o calitate si textura aparte, daca tin bine minte aveam o pereche de jeansi marca Levi's ce ii indrageam foarte mult si pe care la un moment dat i-am modificat pentru a arata bine la ziua unei colege. Imi doream foarte mult sa imi impresionez placut prietenele pentru ca la scoala eram in vesnica uniforma si pe langa faptul ca mi se parea anosta, in combinatie cu ochelarii mei de vedere completau acel portret de tocilara sau soricica, cum imi mai spuneau.
           Dupa ce am acceptat invitatia, m-am pus pe rasfoit revistele sa vad ce as fi putut face special la jeansii mei, ei bine idei am gasit, si uite asa m-am apucat de treaba, foarfeca, sclipici, franjuri, cam astea au fost ustensilele. Ce a iesit, pai e simplu blugi franjuriti si pudrati cu sclipici asortati cu un tricou la fel de simpatic si o camasa la fel de pudrata si franjurita pentru a-mi intregi tinuta. Clara prietena mea cand a venit in vizita a ramas foarte uimita si incantata ii placea foarte mult tinuta mea pentru petrecerea Oanei. Bineinteles ca si ea vrut sa fie accesorizata, si m-a rugat sa ii fac si ei rochia din denim sa fie la fel de speciala, nu am putut-o refuza si uite asa m-am apucat de treaba. Pe rochia ei am aplicat la fel sclipici insa nu am mai facut franjurei ci am aplicat putin inalbitor pentru a-i  da aspectul de tocit de uzat. A iesit de vis, tinutele noastre clar urmau a fi "la piece de resistance", practic ne ajutau sa iesim din acea umbra sau de sub acel nume de tocilare.



       In dupa amiaza petrecerii am radiat, sau am stralucit pot spune, nu mai eram tocilarele, nu mai eram soricica. Ne-am simtit bine am ras, am glumit, dar cel mai frumos a fost ca unul din colegii mei a venit la mine si m-a intrebat daca ii pot face ceva vestei lui sa para mai cool, am clipit de doua ori, nu imi venea a crede. Pe langa faptul ca imi placea foarte mult de el, nu ma asteptam ca celor de la petrecere sa le placa asa de mult tinuta mea, bineinteles ca in zilele ce au urmat am pregatit vesta pentru Alin si la final rezultatul a fost superb. La finalul zilei m-am ales cu un sarut pe obraz, ca mai apoi sa devina prietenul meu in clasa a 8a, eu impreuna cu Alin si Clara eram cei mai buni prieteni, cei 3 muschetari.
       Ce au zis ai mei parinti despre isprava mea, pai nu prea au fost incantati dar de dragul artei si a frumosului nu m-au certat, unde nu mai spun ca mama sarbatoritei o sunase pe mama daca ar putea sa ii faca si fetei ei blugi asa frumosi. Saraca mama oricat de suparata ar fi fost, in acel moment ii trecuse, era asa mandra pe fotoliul din sufragerie iar in momentul in care i-a zis ca totul a fost opera mea am vazut-o zambind.
        Camasa nu stiu pe unde s-a pierdut in timp, cred ca a dat-o mama de pomana, sau cine stie, insa jeansii inca sunt acasa in camera mea, parca ma asteapta dar vremea a trecut si eu nu mai sunt acea adolescenta. Intr-adevar mai cochetez cu ideea de a-i accesoriza dar acum aplic ideile pe hainutele fetitei mele. Mai jos va las o poza cu mine pe cand eram clasa a 8a, sunt imbracata cu jeansii mei preferati marca Levi's, imi pare rau ca nu se vede sclipiciul si se vad doar dungile facute, pe vremea aceea nu aveam smartphone, aveam un aparat foto clasic. Dar jeansii nu se vor demoda niciodata, ei sunt practici, comozi, sport sau eleganti, clasici sau fit slim, ei sunt indragiti si preferati de mai toate generatiile.

       

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...