miercuri, 23 noiembrie 2016

~ O zi petrecuta cu zeii greci ~

                   ~ Printre ruinele mitologiei grecesti ~



           De mica am fost pasionata de citit, devoram cartile, primele carti citite de mine au fost cele pentru scoala, apoi au urmat faimoasele "Legendele Olimpului". M-au fascinat pe loc, in 2 zile am devorat prima parte "Zeii" apoi a urmat partea a doua "Eroii", dar cea care mi-a placut a fost partea cu zeii. Eram absolut absorbita, traiam practic intamplarile lor, incercam sa imi imaginez cum era casa lor acel imens munte Olimp, apoi mancarea lor, imbracamintea lor.
         Crescand mi-am dorit foarte mult sa ajung in Grecia pe urmele zeilor greci, de altfel impartaseam aceasta pasiune, pentru citit si fascinatia pentru zei, cu tata asa ca pot spune ca ne-am dorit mereu sa ajungem in Grecia pentru acele ruine. In august urma ziua tatalui meu si ma gandeam oare ce cadou sa ii fac sau cu ce sa il surprind, sotul meu mi-a zis ca ar fi minunat daca am putea evada un pic din monotonie si rutina zilnica. Va dati seama ca am avut o sclipire de moment, o revelatie si am ales sa ii iau pe ai mei sa petreaca o Vacanta Speciala printre mitologia greaca. Am inceput sa caut pe internet oferte turistice, pe la diferite agentii si firme iar in final am ales CND Turism. Am inceput sa vizionez site-ul lor si ce vacante ne pot oferi mie si familiei mele pentru a ne bucura de timpul petrecut impreuna pe meleagurile elene.
           Am studiat ofertele speciale si bineinteles ca am avut de unde alege, si uite asa i-am facut tatalui meu un cadou minunat, reactia lui a fost de milioane, asa ca toti ne-am pus pe impachetat bagaje. Si ce clipe minunate am petrecut printre ruinele antice, parca simteam fiecare legenda ce o povesteam alor mei, caci inafara de tata ceilalti nu prea aveau habar cu ce se mancau zeitatile si legendele lor. I-am fermecat cu legenda zeului Apollo pe care le-am povestit-o printre ruinele templului sau, toti ma ascultau fermecati din cand in cand mai primeam cate o intrebare de la fetita mea si clar primea un raspuns cat simplu pentru a intelege cat mai bine posibil.

               
Au urmat templul Atenei si aici le-am povestit cum candva demult orasul atenian se numea "Atica" iar zeita Atena s-a luptat cu zeul Poisedon, fiecare din cei doi isi doreau sa fie zeul protector al acestui oras. Astfel ca ambii au daruit ceva pamantenilor Poseidon a oferit apa sarata, iar Atena maslinul, in cele din urma castigand zeita Atena. Au savurat fiecare legenda pe care le-am povestit-o si s-au delectat cu fiecare ruina vizitata, parca ne si parea rau ca a trecut timpul asa de repede si trebuie sa ne intoarcem acasa. Dar pot spune ca am petrecut clipe de vis si am vizitat ruinele ce imi sunt si mai dragi acum am ramas cu amintiri de neuitat, iar tata a avut o zi de nastere speciala.
 Toate acestea au fost posibile cu ajutorul celor de la CND Turism, pentru ca au oferte de neratat in conditii excelente.
Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...