vineri, 4 noiembrie 2016

~ Party like tomorrow doesn't exist! ~

                  ~ Franturi din viata ~


            Intotdeauna am iubit reuniunile de familie, pentru ca pot petrece timp alaturi de cei dragi si pot imortaliza cateva instantanee hazlii si reusite.
           Anul trecut in preajma sarbatorilor de iarna micuta mea finuta urma sa implineasca un anisor, ceea ce insemna ca trebuie sa rupem turta si sa taiem motul. Eu ador petrecerile alaturi de cei dragi, si m-am gandit daca tot vin sarbatorile sa ne adunam cu totii, am invitat familia mea si familia finilor nostri si cativa prieteni apropiati. Cu totii au fost incantati si bucurosi, deci nu ne ramanea decat sa ne organizam si sa stabilim locatia si celelalte detalii.
           Am iesit impreuna cu sotul meu sa alegem restaurantul, turta si bineinteles tortul, apoi hainute pt cea mica. Toata ziua umblasem prin oras, iar seara cand am ajuns acasa, stand la o ceasca de ceai cu sotul in bucatarie, ne-am dat seama ca uitasem de fotograf, ceea ce era extrem de important. Am luat repede laptopul am inceput sa cautam, insa la un moment dat ne-am dat seama ca vroiam ceva mai special, mai haios dar care sa imortalizeze momentele unice. Am gasit pe platforma "facebook" pagina celor de la PartySnap, am decis sa intram pe pagina si sa vedem ce ne pot oferi, De la primele fotografii ne-am dat seama ca daca ii vom alege vom avea parte de o experienta de neuitat.
         Am hotarat ca pentru evenimentul nostru ei sunt cei mai indicati si potriviti, si mai ales ca nu era o cabina foto, ci cu totul altceva mai special, am luat legatura cu echipa PartySnap, si chiar ne-au sugerat ca ideal ar fi sa facem si cateva fotografii magnetice, pe care le puteam apoi da invitatilor. Tot alaturi de ei am ales ca tematica "mare" noi fiind din Constanta, iar pentru prichindei dar si pentru adulti am ales costume specifice piratilor si printeselor, o idee brilianta pentru ca va dati seama ca au fost atractia serii pozele.
         Am avut intr-adevar dreptate, de sarbatori am petrecut inimaginabil de frumos, ne-am adunat cu totii la restaurant, muzica voie buna si bineinteles nelipsitele fotografii magnetice care au facut o impresie foarte buna. Micuta Alessia finuta mea, a fost foarte zambitoare si cuminte, iar prichindeii care au participat la prima aniversare a finutei mele au fost cuceriti de costume dar si de tematica aleasa, nici adultii nu s-au lasat mai prejos. Petrecerea a fost foarte reusita, am petrecut pana tarziu, si am surprins cele mai hazlii si inocente fotografii, ce ne-au ramas ca amintiri.
         Va las cateva imagini sugestive cu atmosfera de party creata cu ajutorul celor de la PartySnap, ca sa vedeti de ce am avut o atmosfera incendiara, si de ce toata lumea a facut poze nestingherita si cu zambetul pe buze. Pozele sunt de pe site-ul lor preluate, si ele au fost 2 dintre pozele care pe mine si pe sotul meu ne-au convins ca de ei avem nevoie pentru evenimentul nostru.



        Daca in viitorul apropiat aveti o petrecere, o nunta, sau o lansare produs, sau oricare alt eveniment important si vreti sa il imortalizati intr-un stil inedit echipa PartySnap va ofera cele mai interesante si faine servicii. Alaturi de ei veti crea un eveniment asa cum va doreati si veti avea amintiri surprinzator de frumoase si pline de zambete. Asa ca nu mai ezitati si urmati-mi sfatul: " Party like tomorrow doesn't exist! "
                         Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...