miercuri, 9 noiembrie 2016

~ Seri Parfumate ~

                                           ~ File de poveste ... ~


       
             Intotdeauna mi-a placut sa citesc, de mica am facut o pasiune pentru carti, imi placea sa le descopar pentru ca asa imi spunea bunica, voi ajunge sa detin o comoara. Pe atunci nu imi dadeam seama eram mica si ma gandeam la o comoara uriasa si stralucitoare, crescand am realizat ca intr-adevar aveam o comoara, dar era mult mai pretioasa pentru ca imi dezvoltasem vocabularul si usor usor intram in pielea personajului si practic simteam ca traiesc eu acele intamplari.
             Prima carte cititta de mine a fost faimoasa  "Legendele Olimpului - Zeii", prima parte, apoi am continuat cu Alexandre Dumas si apoi lista s-a marit din ce in ce mai mult. Cel mai mult adoram sa citesc in perioada toamna-iarna, ma cuibaream in coltar cu o ciocolata calda si o paturica si ma prindea noaptea tarziu pana adormeam cu capul pe carte, nu simteam cand trecea timpul pentru ca traiam acea carte.
            Mai tarziu cand m-am casatorit a trebuit sa imi impart biblioteca cu sotul meu, el iubea cartile de genul thriller, in schimb eu mergeam pe clasic uneori iesind din tipare alegand fictiunea. Cand am ramas gravida am batut recordul la citit carti, devoram tot ce prindeam in materie de carti, descoperisem pe internet Editura RAO, si orice carte care mi se parea mai interesanta o comandam si in maxim 2 zile  era citita. Cartile care mi-au placut foarte mult fac parte din seria Amurg de Stephenie Meyer, da in acea perioada iesisem din genul clasic si abordasem genul fictiunii, care de altfel m-a captat, as reciti aceasta serie oricand cu mare drag, nu ma plictiseste niciodata. Actiunea din aceasta carte ma tine in suspans iar dragostea personajelor imi aduce zambetul pe buze si imi induce o stare de spirit buna.

        O alta carte pe care la fel as reciti-o  fara nici un regret ar fi Fluturi Striviti de M. Anjelais bineinteles tot genul fictiune, dupa cum spuneam in ultima vreme acest gen mi-a captat atentia. Stiti cum am citit aceasta carte, ei bine cocotata pe pervazul geamului cu o cana aburinda cu vin rosu si parfumat cu scortisoara ascultand pe fundal cantecul ploii. Nu am bagat in seama ca vecinii mei, treceau prin fata ferestrei mele si se uita ca la o ciudata, eu ma bucuram de fiecare clipa. Astfel vecinele mele mai tinere studente au prins drag sa citeasca, cand ma vedeau cocotata pe pervaz, si ele imi tineau companie, isi luau cartile o cana cu cafea sau ceai cald si citeam. Ne-am ales si cu porecla bineinteles " Boemele de la 1", dar ce conta noi ne vedeam de carti si de citit, le-am dat si lor site-ul editurii RAO si bineinteles ca si ele au gasit acolo carti interesante pe placul lor. Ador astfel de zile sau seri, calduroase, parfumate si presarate cu carti ce ma relaxeaza si ma poarta cu gandul departe.

 Cred ca aceasta pasiune pentru citit i-am insuflat-o si fetitei mele pentru ca iubeste sa ii citesc in fiecare seara inainte de culcare, iar cartea ei preferata este Cenusareasa de Charles Perrault,  cel putin de 2 ori pe saptamana ii citesc aceasta poveste, pentru ca o iubeste poate pentru ilustratii, poate pentru felul cum imi personajele, cine stie dar ma bucur ca ii plac cartile.
Imi place editura RAO pentru ca are cate o carte pentru fiecare membru al familiei, astfel toata familia citeste si toata familia este multumita. Aici gasesti absolut tot ce iti doresti in materie de carti si te poti bucura de lectura asa ca va recomand editura RAO cu mare drag, eu deja am rasfoit site-ul pentru a-mi lua cateva carti, mai ales ca se anunta un weekend ploios la Constanta.
Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016.


Un comentariu:

  1. Salut! Un artcol dragut, insa poate ar fi trebuit sa citesti proba cu ceva mai multa atentie.

    In alta ordine de idei, verifica in platforma ta ca iti limitezi comentatorii prin lipsa campurilor de completat pentru blog. Eu, de exemplu, nu am reusit a comentez cu blogul meu, iar acest lucru nu e tocmai de bun augur pentru oricare cititor al blogului tau.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...