luni, 21 noiembrie 2016

~ Pazeaaa Furnici !!! ~

          ~ Wu Xing stie ce ne place ! ~




             Se anunta un weekend plin si agitat plus o masa in familiei cu cei dragi la mine in vizita, bineinteles ca am stat m-am gandit ce as putea pregati pentru ai mei dragi invitati. Mai ales ca cei tineri prefera mancarea usoara si gustoasa, iar cei in varsta merg pe traditional dar la finalul mesei ne gandim ca deja ne simtim prea plini prea grei. Intr-adevar grea decizie pentru mine insa stiam la cine voi apela pentru o masa gustoasa si totodata misterioasa, nimeni altii decat echipa Wu Xing pentru ca ei intr-adevar stiu sa faca o super delicioasa mancare chinezeasca.
             Mancarea lor se numara printre placerile mele vinovate iar fetita mea adora Spaghetele cu pui preparate de ei, sunt delicioase si nu sunt iuti, pentru ca sunt special pregatite pentru cei mici. Ei bine a sosit si duminica in familie am asezat masa frumos, intre timp cei de la restaurant mi-au adus mancarea calda si aromata, mirosea foarte bine. Rand pe rand au sosit invitatii, iar sotul meu mustacea se gandea ca mancarea nu va fi pe placul tuturor, dar eu ca de obicei optimista, i-am poftit la masa cu zambetul pe buze spunandu-le ca am o surpriza pentru ei. Antonia a venit in fuga si s-a asezat langa bunicii ei,parintii mei, foarte zambareata o intreaba pe mama: " Mamaie azi mananci si tu cu noi furnici? " sa va spun ce fata a facut mama ? A ramas blocata pentru ca nu stia ce sa ii raspunda, in schimb Antonia a continuat " Sa stii ca mami si tati mananca mereu furnici din copac pentru ca sunt bune si gustoase", mama a bufnit in ras si a incercat sa ii explice ca furnicile nu se mananca si ca ele doar misuna pe pamant, pe copaci intr-adevar dar nu se mananca. Total eronat pentru ca Antonia stia bine ce spune, sotul meu adora Furnici in copac, in ciuda denumirii este un fel de mancare foarte bun ce are in compozitie carne tocata porc, spaghete, condimente si varza alba si sunt iuti, iar sotului meu ii place mancarea condimentata iute. Mama era un picut bulversata, iar cand George sotul meu a spus linistit ca am facut comanda la un restaurant chinezesc pentru a manca ceva special, mama s-a speriat si a inceput sirul de morala despre duminica in familie. "Cum puteti da copilului furnci sa manance, doamne Dumnezeule mare unde s-a mai pomenit, noi pe vremea noastra am crescut cu mancare sanatoasa, si pe voi la fel v-am crescut!", una din frazele din sirul moralei, frate-meu radea pe infundate nu mai putea, tata saracu ce sa mai spuna ca mama acaparase discutia. Sa va mai spun ca intre timp au aparut si socrii si mama si soacra au facut front comun, si eu ma uitam la ele zambind si ascultandu-le, din cand in cand Antonia le spunea " dar e chiar buna mancarea", le-am lasat sa se agite amandoua si am inceput sa pun mancarea pe masa. Bineinteles ele doua nu vroiau sa mai manance cum sa puna gura pe oratanii, doamne va spun sincer ca m-am amuzat, iar la final stiu ca le-am spus " Dragile mele Wu Xing stie! sa gateasca si garanteaza pentru mancarea lor asa ca va rog luati loc la masa si inspectati farfuria sa vedeti daca misca furncile prin farfurie". Amandoua s-au asezat cu retinere si se uitau in farfurii dupa oratanii, dar nici urma de asa ceva spre mirarea lor, in cele din urma au gustat si le-au placut. Bineinteles ca a trebuit sa le explic ca am optat pentru Pui pe plita incinsa ceva usor gustos cu un sos dulce pentru ele, pentru ca ma asteptam la acea reactie, iar pentru sotul meu, fratele meu si cumnati am luat faimoasele Furnici in copac, pentru mine si cumnate am ales Salata cu urechi de lemn iar pentru copii Spaghete cu pui. La final am primit laude din partea parintilor pentru ca mancarea a fost buna, gustoasa si aromata, si bineinteles ca s-a incheiat cu promisiunea sa mai facem o astfel de masa. De cate ori imi beau cafeaua impreuna cu cumnatele mele ne aducem aminte de morala facuta de mama mea si de frontul facut de ea impreuna cu soacra, dar totul a fost bine multumita echipei Wu Xing si pe aceasta cale le multumesc.
        Daca vreti o altfel de mancare va recomand sa incercati mancarea chinezeasca, va veti bucura de noi si delicioase gusturi si arome.
            Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016.

             



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...