miercuri, 2 noiembrie 2016

~ Dream House ~

                      ~ My dream space ~


               Toata lumea isi doreste un mic coltisor unde sa poti sta si sa visezi cu ochii deschisi, sau cel putin sa te relaxezi si sa te destinzi dupa o zi obositoare. Acest lucru mi l-am dorit si eu atunci cand parintii mei au zis ca vor contrui o casuta la tara, vroiam un coltisor pt mine un colt pentru visat, dar de unde sa pot admira stelele seara iar ziua sa ma bucur de privelistea micii paduri ce se afla in spatele casei.
               Am mers impreuna sa vedem terenul si cam ce viziuni am avea asupra casei, tata s-a gandit ca vom avea nevoie de asistenta profesionala si a apelat la o firma ce se ocupa de proiecte de casa, pentru a primi sfaturi si pareri utile. Ei bine echipa s-a dovedit a fi mai mult decat utila pentru ca noi aveam nevoie de un proiect tehnic complet, iar preturile lor s-au dovedit a fi transparente si sa nu mai spunem ca fata de ceea ce ne spuneau cunostintele noastre, am economist aproape 40% poate chiar 50% din bugetul alocat. Ne-au ascultat dorintele si viziunile asupra a ceea ce se dorea din partea noastra o casa, si la final ne-au expus parerile si sfaturile lor, iar cand am vazut o schita a viitoarei case, am simtit ca va fi ceva de vis.
             S-a inceput lucrul la casa si usor usor vedeam cum prinde contur, priveam cu echipa noastra alegea materialele pentru izolatie, imi dadeam seama ca oamenii aceia munceau ca si cand realizau casa pentru ei, nu pentru noi niste straini. S-au ocupat si de sistemul de iluminat la fel fiecare piesa aleasa cu grija totul pentru a fi noi multumiti, si va spun sincer de drag sa muncesti cu astfel de oameni. Cand proiectul a fost gata adica casa, ne gandeam cum sa o amenajam la interior, adica sa nu para incarcata si obositoare, bineinteles ca AIA Proiect a avut grija si de acest lucru.
           Ne-au trimis un arhitect pentru amenajare interior care ne-a fost de mare ajutor, ne-a ajutat sa alegem mobilierul, culorile cum sa le imbinam pentru a nu ne obosi ochii, dar cel mai mult m-a ajutat pe mine cu spatiul pe care eu mi-l doream. Una din camerele casei mai exact cea care dadea inspre padurice avea o super mega fereastra, am stat de vorba si i-am explicat ca acesta imi doresc sa fie coltisorul meu de relaxare, camera mea, intimitatea mea, i-am zis ca ador muzica si imi plac cartile, ca imi plac culorile aprinse dar iubesc culoarea mov-lila sau lavanda cum i se spune acum.
           A doua zi expertul nostru a venit cu o schita a ceea ce imi doream un colt de evadare, arata minunat pe hartie, abia asteptam sa vad acea schita transpusa in acea camera. A ales sa imi faca peretii de culoarea lavandei, si bineinteles a tinut cont de cartile dragi mie si le-a asezat frumos pe raftulete, laptopul la fel avea locul lui, pe peretele cu patul aveam note muzicale ce ma vegheau. Iar "la piece du resistance" a fost scaunul asezat langa fereastra, cand am intrat in camera mi s-a taiat rasuflarea era exact asa cum visasem cum imi doream de multi ani, insa acum visul era realitate. Nu va imaginati eram in culmea fericirii pentru ca cineva a stiut sa imi expuna dorintele asa cum visam. Nu mai intalnisem astfel de persoane care sa imi citeasca gandurile, insa niciodata sa nu spui niciodata, pentru ca nu stii ce iti poate rezerva viata.
Bineinteles ca si restul casei la fel a fost decorata cu foarte mult bun gust, si la fel in culori calde si bine contrastate de mobila, arhitectul pentru amenajare interior ne-a ajutat enorm iar experienta lui si-a zis cuvantul. Uitandu-ma in urma as alege la fel ca tatal meu echipa AIA Proiect, sunt o echipa profesionista, parolista si cu mult bun gust, daca cineva mi-ar spune ca ar fi nemultumit nu l-as crede, pentru ca oamenii acestia ofera servicii complete de calitate.
Cam asa arata privelistea privita de la fereastra camerei mele, va dati seama ca sunt indragostita de acest peisaj si totul a fost posibil echipei AIA Proiect, fara ei nu numai ca nu am fi economisit din banutii alocati pentru aceasta constructie, dar coltul meu de vis nu ar fi prinsa viata.
Le multumim acestei echipe profesioniste si le uram cat mai multe astfel de proiecte reusite.
Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...