miercuri, 16 noiembrie 2016

~ A venit toamna ... ~

                        ~ Emotie de toamna ~


                 Iubesc plimbarile in dupa amiezile lungi si ruginii ale toamnei, sa simt sub pasii mei fosnetul frunzelor uscate si sa-mi mangaie parul razele tarzii ale soarelui. Sunt o fire visatoare si imi place sa cred ca omul arata bine in orice haina dar mai ales in haina sufletului.
                Nu sunt genul ahtiata dupa moda, insa imi place sa imi aleg piesele vestimentare astfel incat sa ma reprezinte pe mine, sau starea pe care o am in respectiva zi. Nu colind magazinele ore in sir insa daca vad ceva si imi place imi cumpar, dar in ultima vreme ocolesc magazinele pentru ca sunt aglomerate si ma fac sa imi pierd rabdarea. Spre bucuria mea am descoperit site-ul celor de la Answear.ro acolo imi pot alege ce imi place, nu ma grabeste nimeni si am tot timpul pentru a potrivi piesele vestimentare asa cum imi doresc, pentru a-mi crea tinuta ideala.
                Cum spuneam nu am un stil anume insa toamna imi place sa port cat mai multe paltonase cu diferite motive sau diferite croieli, bineinteles asortat cu o pereche de cizme finute si elegante dar in acelasi timp comode. In perioada aceasta iubesc rochitele inflorate sau cu fluturasi, nu stiu de ce dar ma fac sa ma simt copila, si pur si simplu ador rochitele Desigual sunt pe placul inimii mele.

Daca rochitele celor de la Desigual le ador, credeti-ma ca iubesc acest palton tot de la Desigual, si nu neaparat ca are motive florale cat pentru faptul ca este versatil. Il pot asorta cu rochita si cizmele si mi-am facut o tinuta vestimentara frumoasa, vesela si totodata eleganta pentru a iesi la o plimbare cu iubitul meu, dar totodata il pot asorta la o pereche de jeansi, o bluzita si o pereche de botine tocmai potrivita tinuta pentru a iesi in oras cu fetele la un suc sau la o ciocolata calda. Nu conteaza cate haine cumperi, niciodata nu vor fi de ajuns dar cu o singura piesa vestimentara poti defini puzzle-ul unei tinute. Secretul este sa stii sa investesti intr-o piesa vestimentara buna sau cum spun expertii critici de moda " la piece de resistance" care face legea intr-o tinuta. in cazul meu eu am investit in acest palton pentru ca ma reprezinta si pentru ca este versatil si il pot adapta stilului meu. Pe viitor voi investi si intr-o rochita dar sa vedem cum o pot adapta si unde o pot purta, pentru ca mie daca imi place un articol vestimentar il port si cu fetele in oras la un suc, si la o plimbare cu iubitul, si la un eveniment.

Dupa cum se vede in imagini mai sus, acestea sunt piesele alese de mine de pe site-ul Answear, insa paltonul este " my guilty pleasure" nu imi vine sa il mai dau jos, l-as putea purta oriunde atat de mult imi place. Nu sunt o fashionista si nici nu trebuie sa fii pentru a crea o tinuta comoda sau eleganta pentru tine, fiecare avem propriul stil vestimentar iar acest lucru ne face unici si cu un pic de ajutor putem iesi din anonimat sau de ce nu din rutina zilnica. Site-ul Answear.ro va pune la dispozitie cele mai frumoase hainute, dintre atatea diferite stiluri clar te vei regasi si tu . 
Datorita celor de la Answear,ro toamna aceasta sunt boema si ma asortez in ton cu starea mea, iar prietenii imi spun ca radiez, probabil asa este mai ales ca ma simt minunat.
Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016

Pe fundal puteti asculta melodia lui Nicu Alifantis - Emotie de toamna, aceasta melodie ma linisteste si pot spune ca m-a inspirat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...