vineri, 11 noiembrie 2016

~ Mente Sana In Corpore Sano ~

                                 ~ Mami inca putina praji ... ~


                Mereu aud aceste cuvintele din gura fetitei mele " Mami inca putina praji ... ", traim intr-o continua viteza, mancam pe fuga, facem piata pe repede inainte ca sa ma exprim asa. Si de foarte putine ori acordam atentie etichetelor ce insotesc produsele ce le cumparam.
               Recunosc si eu am fost la fel de ignoranta pana ce mi-am dorit un copil, atunci am inceput sa imi pun semne de intrebare oare sunt pregatita, oare corpul meu este pregatit pentru urmatoarele schimbari? Ei bine atunci regimul meu haotic de viata a luat sfarsit, si am inceput sa ma documentez si sa ma interesez asupra produselor ce faceau parte din alimentatia mea. Primul lucru bifat pe lista mea a fost vizita la doctorul nutritionist, au urmat analizele specifice, iar mai apoi sfaturile asupra regimului alimentar si a unei diete echilibrate, tot el mi-a recomandat de asemenea produsele Sano Vita, si mi-a sugerat sa le adaug in lista dietei mele.
               La inceput recunosc am fost reticenta, insa am intrat pe site-ul si am inceput sa citesc, sa caut produsele recomandate de doctor, apoi usor usor am inceput sa inlocuiesc produsele mele din bucatarie cu produsele lor, si bine am facut. Spre exemplu zaharul obisnuit l-am inlocuit cu zaharul brun, pentru ca eu sunt o impatimita a dulciurilor, a prajiturilor aromate facute in casa, apoi sotul meu si-a inlocuit untul de alune luat din comert cu pasta de alune crocanta. Adora aceasta pasta, dimineata inainte sa plece la munca o cafea calda si o felie de paine unsa cu aceasta pasta intregesc micul-dejun al sotului meu. Faimosul suc cu acid a disparut din casa noastra, si am facut loc sucurilor naturale de struguri si piersici, dar si alte combinatii delicioase ce ne fac dimineata mai savuroasa si sanatoasa.
             Cand a venit fetita pe lume, am fost foarte bucurosi ca suntem pregatiti sa ii oferim tot ce e mai bun, o viata sanatoasa si echilibrata. Acum cea mica are 6 ani si va dati seama ca ii plac dulciurile foarte mult, de altfel cui nu-i plac dulciurile?  Acum o zi obisnuita din viata noastra incepe la ora 6:45 si bineinteles incercam sa luam micul-dejun acasa impreuna, iar acesta este bineinteles faimosul lapte cu cereale integrale care este preferatul celei mici, este un mic dejun bogat in fructe, sanatos si delicios de gustos. Pentru mine care mereu sunt pe fuga si nu prea am timp de pranz, sunt mereu binevenite batoanele BRUGGEN sunt un plus de vitamine si energie dar si de gust delicios. Iar pentru cina mereu incercam sa alegem o masa sanatoasa care sa cuprinda tot ceea ce este necesar pentru aportul zilnic de calorii.
            Incercam sa ducem o viata echilibrata, sa facem miscare in aer liber, si sa mancam cat mai sanatos, de aceea am ales Sano Vita pentru ca ne ghidam dupa motto-ul "Mente Sana in Corpore Sano", si pentru ca au o gama variata de produse pe care le putem adauga in regimul nostru zilnic.
Acestea sunt cerealele preferate ale fetitei mele, iar mai jos va voi lasa o poza cu prajitura preferata a fetitei mele, si bineinteles am folosit ingrediente Sano Vita ceea ce o face o prajitura sanatoasa, gustoasa si delicioasa. Mereu replica Antoniei este "Mami inca putina praji... ", va dati seama ca imi creste inima, si ma bucur ca ii pot oferi o gustare dulce dar sanatoasa, ceea ce este important pentru un copil care este in crestere.
Va recomand produsele Sano Vita cu mare drag si caldura, voua cititorilor mei dar si inimioarelor mici din viata voastra, pentru ca stiu cat ii pretuiti si va doriti tot ce e mai bun pt cei mici. Ei va pot oferi produse sanatoase, delicioase si gustoase.
Articolul participa in competitia SuperBlog 2016.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...