vineri, 25 noiembrie 2016

~ Mysterious Lady ~

                                     ~ Chic, Couquette and Mysterious ~



                     Intotdeauna am admirat modelele, manechinele sau domnisoarele / doamnele de pe strada imbracate bine, aranjate frumos. Insa cel mai mult am admirat-o pe profesoara de romana din generala, era o sibianca inalta, frumoasa si cu o tinuta impozanta. O sorbeam din privire atunci cand intra la ore, intotdeauna era frumos imbracata, cocheta si avea un parfum fresh dulceag ce ma imbata mereu.
                      Crescand am incercat sa ma inspir de la doamna profesoara din stilul vestimentar, astfel ca am adoptat tocurile, sacourile, fustele si rochiile, am incercat sa le combin in asa fel incat sa se plieze pe stilul meu lejer. A urmat liceul iar acolo am incercat sa ma fac remarcata prin stilul vestimentar, astfel ca adoratii mei jeansi Missguided ii asortam intotdeauna cu sacoul Only, era o combinatie cu care nu dadeam gres niciodata era smart-casual pentru mine. O puteam purta la liceu sau in oras la un suc cu colegii, pentru ca adoptam tinute lejere mai nimeni nu ma vedea pe tocuri si cu rochite. Ei bine la baluri taiam rasuflarea cu tinute vii completate de tocuri, chiar mi-aduc aminte ca in clasa a 12a la ultimul bal, am optat pt tocuri negre si o rochie Simple cu care am facut furori.
                      Intotdeauna doamna profesoara spunea, in fiecare femeie trebuie sa existe un mister, o sclipire ascunsa, o adiere de parfum discreta si un ruj rosu, si cred ca bine a zis. Toate la un loc ofera unei domnisoare feminitate, bun gust si o alura misterioasa, primul prieten intotdeauna imi spunea cum pot sa ma transform din tipa imbracata in jeansi, adidasi si un sacou ceva casual, intr-o tipa misterioasa si feminina.
       


Trecand de perioada licelului, am inceput sa imbratisez rochiile si combinatiile de bluzite si fustite cu diferite accesorii, pentru a da un plus de culoare tinutei. De curand am facut reuniunea impreuna cu clasa din scoala generala, la care bineinteles am participat cu mare drag, si unde am putut sa o revad pe doamna profesoara. In afara de faptul ca anii i-au pudrat parul cu putina ninsoare, este aceeasi sibianca frumoasa cu o tinuta impunatoare, cu acelasi zambet fermecator si aceeasi alura misterioasa. Pot spune ca a remarcat ca eram intr-o rochita completata de tocuri si nelipsitul ruj rosu, s-a bucurat sa ma vada, si s-a bucurat sa afle ca ea mi-a fost muza si m-a inspirat in tinutele vestimentare. 
Intotdeauna o doza de mister nu strica,  un parfum discret si un zambet cald te pot face o prezenta remarcabila.

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...