vineri, 18 noiembrie 2016

~ Special Moments For Our Souls ~

                 ~ One unique moment for a life ~



        Imi iubesc parintii nespus si le sunt recunoscatoare ca au facut foarte multe sacrificii ca mie si fratelui meu sa nu ne lipseasca nimic, astfel ca la randul nostru eu si fratele meu am decis ca trebuie sa le multumim printr-o surpriza placuta.
       Astfel ca am cautat impreuna cu fratele meu pe internet o locatie speciala pentru parintii mei, dar aveam nevoie sa fie in Bucuresti, pentru ca tatal meu munceste in strainatate, iar mama mergea la aeroport sa il ia. Ne-am uitat ne-am gandit bine si pana la urma am optat pentru un restaurant cu specific mediteranean in Bucuresti, pentru a le oferi parintilor mei o seara de neuitat, momente unice pentru sufletul lor. Am ales Residence Hotels pentru ca ne-au placut si pentru ca stiam ca pot oferi o atmosfera intima dar si surprize frumoase pentru parintii nostri, pentru ca urmau sa sarbatoreasca 30 ani de casnicie, momente bune si rele petrecute in doi, situatii rezolvate cu calm impreuna.
            Am sunat si le-am explicat despre ce este vorba si au foarte amabili si mi-au prezentat oferta lor, chiar ne-au asigurat ca pe masa ne vor aseza un aranjament floral special, si bineinteles ca ii vor rasfata cu un meniu savuros. M-am inteles minunat cu ei si bineinteles am pus la punct toate detaliile, apoi am luat legatura cu tata pentru a-l anunta ca le-am pregatit o surpriza lui si mamei. I-am dat cateva detalii si adresa, reactia tatei a fost ceva de genul: "Wow un restaurant in Bucuresti sector 1", bineinteles din lantul Residence Hotels am ales restaurantul Citroniers, pentru ca ne-au placut aranjamentele si atmosfera calda.
                                                 
Ei bine si cand a sosit ziua cea mare aveam emotii ma gandeam oare o sa le placa, oare se vor simti bine? Mama a ajuns cu bine la aeroport si l-a luat pe tata, pe drum insa cand a aflat ca o asteapta o surpriza a ramas uimita pentru ca nu stia cand am avut noi timp sa le organizam ceva. Ajunsi la restaurant am aflat ca au fost intampinati cu caldura si serviti ca cei mai de vaza oaspeti, mama s-a simtit minunat, a fost incantata de atmosfera intima si calduroasa, s-a bucurat de atentia tatei acordata doar ei. S-au simtit ca in tinerete ca atunci cand ea rosea sub privirile tatei, au primit o surpriza dulce din partea celor de la Residence Hotels pe care au savurat-o si s-au declarat indragostiti de tortul de ciocolata cu sos Anglaise. 


M-am bucurat din suflet ca s-au simtit in centrul atentiei pret de cateva ore, s-au simtit speciali, exact ce ne doream eu si fratele meu ne-au oferit cei de la Residence Hotels. Cand au ajuns acasa la Constanta parintii mei radiau parca erau 2 tinerei, atunci m-am gandit oare cum e sa sarbatoresti 30 ani de casatorie, oare eu cum voi fi la 30 ani de casatorie? Toate aceste momente sunt speciale pentru noi pentru sufletele noastre, sunt ca o mangaiere ce trec peste anii fugiti ca in zbor, de aceea intotdeauna conteaza foarte mult sa apelezi la servicii de calitate. Iar cei de la Residence Hotels ne ofera servicii de calitate intr-o atmosfera calda ceea ce conteaza enorm pentru noi ca si clienti.
Va recomand cu mare drag sa apelati la serviciile lor sunt o echipa minunata si speciala.
Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...