luni, 14 noiembrie 2016

~ Life above the sky ~

                            ~ Si ei ... de unde vin ? ~


           Ma bucuram de o seara linistita, de caldura si de o cana cu ciocolata calda parfumata cu un strop de scortisoara, pana cand sotul si fetita au venit in coltar langa mine cu laptopul cu scopul de a cauta un film bun. Tot cautand am dat peste un trailer ce parea interesant, mai mult sa nu mai punem la socoteala ca era thriller ceea ce nu prea ma incanta.
          Fiind prea molesita, i-am lasat sa deschida trailerul sa vedem totusi despre ce este vorba, si bine am facut pentru ca ne-a captat atentia. Avea acea sare si piper cate putin din fiecare, putina drama, putin mister cam tot ce ii trebuie unui film pentru a capta atentia spectatorului, dar cel mai interesant este ca a captat atentia fiicei mele imediat, pentru ca la sfarsitul trailerului sa ne intrebe cu un glas nevinovat: "mami ce e mai sus de cer? ".
          Chiar asa oare ce e mai sus de cer, va puteti imagina ca exista viata mai departe de noi, mai departe de cer? Ei bine eu si sotul meu ne-am imaginat ca da, asta pentru a formula un raspuns convingator pentru Antonia fetita noastra. Bineinteles ca intrebarile au curs, mami cum arata, de ce nu vin sa stea cu noi, de ce nu vorbesc cu noi? Pot spune ca am facut un exercitiu de imaginatie, mi i-am imaginat ca fiind niste siluete ce aduc ca asemanare cu noi, dar totusi vorbind o alta limba decat a noastra. In mintea mea visatoare ii vad ca pe niste fiinte linistite, ce nu cauta sa aduca panica sau razboi pe pamantul nostru, vor doar sa gaseasca o metoda pentru a comunica cu noi pamantenii. Sa va spun ce dulcica a fost cea mica si ce mi-a zis ? " Mami dar nu e greu sa vorbesti cu simpaticutii acestia, ei vor doar atentia noastra, noi le suntem dragi, daca ii urmarim cu atentie o sa vezi ca o sa ii intelegem doar prin simplele lor gesturi, sunt ca niste bebelusi". Wow oare sa fie asa, oare simplele gesturi sa fie indeajuns incat sa ne putem intelege, gesturile venite din sufletul lor sa ajunga la sufletul nostru? Uneori da, pentru ca uneori un gest face mai mult decat toate cuvintele la un loc, si cred ca ar fi o lectie pentru omenire, care devine din ce in mai rece si mai saraca in sentimente si trairi.
        Sincera sa fiu nu am vazut inca filmul Arrival, insa va pot spune ca data de lansare a filmului la cinema este 11 noiembrie 2016, si ca abia astept sa vina weekend-ul sa pot merge sa il vizionez, asa ca va invit si pe voi sa mergeti sa va bucurati de o experienta placuta.
             Acest articol participa in competitia SuperBlog 2016

                                 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...