vineri, 27 octombrie 2017

~ ACASA - Locul unde te incarci cu energie pozitiva! ~

 
        In urma cu 8 ani, impreuna cu sotul meu ne-am mutat la casa noastra, mai exact un apartament cu 2 camere. Am luat-o de la 0 cum s-ar spune, insa ne doream un camin cald primitor, sa pasim cu drag in casa. Mai exact sa ne insufle energie pozitiva.
         Intai ne-am ocupat de acte si apoi usor usor am constatat ca trebuie sa facem certificat energetic, apoi multe alte verificari. Ei bine si daca in trecut ne-am ocupat de casa de la tara alaturi de echipa Enermed Impex SRL, acum tot la ei am apelat.

        Ne doream un certificat energetic ieftin, de aceea am apelat la ei, pentru ca ei sunt o echipa de doctori ingineri. Si pentru ca sunt o echipa de doctori ne-au pus la dispozitie si o termoviziune pentru a vedea unde sunt pierderile de caldura si energie. A urmat apoi un audit energetic pentru a vedea ce solutii avem pentru a imbunatati performantele energetice ale apartamentului. Toate la un pret foarte accesibil disponibil pentru toate buzunarele.

       Pentru ca au un certificat energetic ieftin, am reusit sa economisim banuti, sa ne putem decora casa cat mai frumos. Si cand spun frumos ma refer la faptul ca ne insufla energii pozitive si veneam cu drag acasa. Abia asteptam sa ajung acasa seara de la munca, sa iau cina impreuna cu sotul meu si apoi sa ne relaxam pe canapea la un film bun si un pahar de vin. Caldura casei si energia pozitiva ce o emana imi incarcau bateriile cum s-ar spune pentru o noua zi. Colegele la munca mereu ma intrebau cum de in fiecare zi vin fresh cu zambetul pe buze si cu o doza maxima de optimism. Raspunsul a fost simplu o casa calda si plina de energie pizitiva alaturi de Enermed Impex SRL. Asa ca atunci cand colega mea Miruna s-a mutat in casa noua i-am recomandat echipa de doctori ingineri. Si intr-un final a inteles de ce vin mereu la munca cu zambetul pe buze. Alaturi de echipa de doctori ingineri am reusit sa imi alcatuiesc casa visurilor mele bucatica cu bucatica. Iar acest lucru se reflecta in starea noastra.
             Sunteti la inceput de drum si pasiti in noua casa? Va doriti servicii de calitate la un pret cat mai accesibil, nimic mai simplu raspunsul il au cei de la ENERMED IMPEX SRL.


Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017.



2 comentarii:

  1. Acasa e cel mai relaxant loc din lume,nicaieri nu-i mai bine ca acasa .Imi place cum suna "legatura dintre cer si pamant",asa este

    RăspundețiȘtergere
  2. da asa este cu siguranta ori cine asa simpte ca acasa este cel mai bine din toate punctele de vedere

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...