marți, 17 octombrie 2017

~ Surprize mici, zambete sincere! ~


           Cu totii am fost copii si am fost nastrusnici, visam sa devenim doctori, ingineri sau cine stie ce alta meserie. Sunt sigura ca mai toti din generatia mea cand se jucau aveau un carnetel, un pix si o stampila improvizata ca doar deh ne visam doctori sau persoane de afaceri. Anii au trecut si la randul nostru unii dintre noi avem copii, asa ca ne uitam la ei si ii admiram cum se joaca cand avem timp.

          Suntem contra timp mereu, tot timpul pe fuga si parca nici nu realizam ca ai nostri copii au crescut si la randul lor viseaza sa devina cineva in aceasta viata. Deunazi fetita mea a venit de la scoala si m-a surprins placut cu un desen. La ora de dezvoltare personala, doamna invatatoare a facut un exercitiu simpatic de imaginatie, si anume sa isi imagineze ceva care sa ii faca sa zambeasca. Iar acel lucru care ii face sa zambeasca sa fie semnatura lor pe lucrari timp de o saptamana. Va dati seama ca m-am dus cu gandul la copilaria mea, la prietenii mei cu care ma jucam. Uitandu-ma pe desenul fiicei mele am ramas placut surprinsa, desenase o floare draguta colorata iar pe petalele acesteia un fluturas. Explicatia desenului a fost foarte simpatica: " Asa voi reusi sa dau o floare tuturor si sa le aduc un zambet." Cum sa nu te emotionezi la astfel de cuvinte?
          M-am gandit cum as putea sa ii personalizez aceasta semnatura a ei, si totodata sa o si poata folosi la scoala ca si semnatura. Solutia a venit din partea celor de la Colop, ei au o gama vasta de stampile, datiere, si bineinteles si serviciul de personalizare. Cu o experienta de peste 15 ani Colop ofera servicii complete si este lider pe piata in domeniul stampilelor.
Am apelat cu incredere la ei stiind ca voi avea parte de cele mai bune servicii. Daca toata lumea foloseste stampilele in scop util si serios, ei bine eu imi doream o stampila vesela. O stampila ce avea ca scop sa aduca zambete, mi-am dorit sa fie personalizata si sa o incante pe fetita mea.

Am avut de unde sa aleg pentru ca asa cum va spuneam au o gama larga, si am putut sa imi surprind placut copilul. 

Reactia Antoniei cand a vazut stampila personalizata a fost exact ceea ce imi doream, nu s-a dezlipit de ea toata ziua. Iar a doua zi a fost vedeta clasei pentru ca a impartit flori si zambete tuturor. Invatatoarea a fost incantata de ideea mea si m-a rugat sa comand si pentru ceilalti copii stampile personalizate. Nu trebuie sa fii adult pentru a folosi o stampila, e de ajuns sa iti doresti si totul se poate implini cu putin ajutor din partea unor profesionisti. Astfel contribuim cu mici surprize pentru a obtine cele mai sincere zambete. Peste ani prichindeii de acum isi vor aminti cu un zambet de aceste stampile vesele si haioase.

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017 .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...