marți, 31 octombrie 2017

~ Stop the light! ~

            Am pregatit ghiozdanelul, pachetelul, m-am aranjat sunt ok gata de plecare. Sper sa nu prind traficul aglomerat si sa ajung cat mai repede la munca, caci la ora 9 am o sedinta extrem de importanta.
         - Mami, in weekend mergem la cinema? 
         - Mergem Antonia, termin cu toata agitatia de la munca, si mergem sa vedem un film sau un desen.
         Doamne de ce tocmai azi si tocmai acum trebuia sa prind traficul aglomerat? Ce Dumnezeu fac acum, copilul va intarzia la scoala eu la munca. Pun mana pe telefon si sun invatatoarea, sa anuntam ca intarziem. Surpriza si invatatoarea era in aceeasi situatie, deci ceva nu era in regula in oras.
        Cu greu ajungem la urmatorul semafor, si acolo zaresc o lumina albastra, mai toti din jurul meu par hipnotizati. Incerc sa imi dau seama ce ar putea fi dar un strigat, un tipat de ajutor ma pune in alerta. O creatura hidoasa se apropia de o alta masina, iar o mamica incerca sa isi scoata copilasii. Reusise sa scoata baietelul dar fetita era mult prea speriata, iar mamica nu reusea sa o scoata. Trebuia sa o ajut asa ca am luat-o pe Antonia in brate si am fugit la masina. I-am zis Antoniei sa o incurajeze sa iasa cat mai repede pentru a gasi un loc unde sa ne adapostim. Am alergat cu copilasii dupa noi sa gasim un loc sa ne ascundem de acea creatura. Surpriza insa ne-a fost mare caci intre timp au mai aparut alte creaturi. Doamne dumnezeule eram incoltiti de creaturi hidoase, ce voiau sa ne prinda. Toata lumea era panicata, alergau care cum incotro credeau ca se pot ascunde. Cei ce priveau spre lumina albastra pareau hipnotizati si asteptau parca un semnal. Doamne ma simteam ca intr-un film de groaza, doar ca nu gaseam portita de scapare. Ne-am adapostit sub un pod insa simteam ca suntem urmariti de acea lumina albastra. Acea lumina ii hipnotiza pe toti si ii aspira catre nava spatiala a acelor creaturi. Nu stiam cum sa imi protejez copilul mai bine pentru a nu fi aspirat de aceea lumina. Doamne cineva sa opreasca acea lumina albastra, o dumnezeule vine spre noi ... opriti lumina aceea.
          - Mami, mami haide inca nu esti gata? Voi intarzia la scoala, hai mami!
          Sunt buimaca, ma simt ca de pe alta planeta, dar in cele din urma lumina albastra nu ne-a prins. Totul a fost doar un vis, un vis urat din care credeam ca nu vom mai scapa. Suntem in siguranta cu totii, dar ce se va intampla daca cumva vom fi atacati? Cum ne vom proteja de astfel de creaturi, de rautate, cum vom salva lumea? Toate aceste intrebari m-au insotit la cafea si m-am bucurat ca pana acum nu ne-am lovit de o astfel de situatie.


         Toate astea se datoreaza noului trailer al filmului Beyond Skyline pe care l-am vizionat aseara impreuna cu sotul meu. Data de lansare a filmului la cinema: 3 noiembrie 2017, abia astept sa merg impreuna cu sotul la acest film.
Daca si voua va plac filmele de actiune SF atunci nu ratati ocazia sa va luati bilete si sa va bucurati de clipe de suspans.  
Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...