joi, 19 octombrie 2017

~ Live, Love, Laugh and don't forget to ... Eat ~


            Intotdeauna am avut o pasiune pentru gatit, cand ma cautai eram prin bucatarie sigur mai experimentam ceva. Astfel ca atunci cand am crescut, nu a fost o surpriza pentru parintii mei ca am ales sa plec in strainatate pentru a invata cat mai multe despre secretele bucatariei. Anii au trecut si multumita lui Dumnezeu am reusit sa devin chef intr-un restaurant dragut cu un ambient casual, dar cel mai important cu 2 stele Michelin. Stresul si presiunea dispar in momentul in care clientul este multumit si satisfacut de mancarea ce o savureaza.

            Mereu este agitatie si veselie in L'Atelier, iar clientii isi rezerva din timp mesele pentru a fi siguri ca nu vor rata una din specialitatile noastre. De obicei vineri dupa amiaza sunt libera, pentru a ma odihni si a ma relaxa putin, dar de asta data managerul m-a anuntat ca nu voi fi. Un cuplu tanar ma contractasera pentru a le pregati o cina romantica. Mai exact partenera ma contractase pentru a face o surpriza iubitului ei. Toate bune si frumoase, m-am gandit ce as putea sa prepar, cu ce as putea sa surprind acest cuplu. Dupa cateva clipe am avut parte de o sclipire, cotlet de miel in crusta de ierburi aromate, o reteta gustoasa si aromata si clar merge de minune cu vinul rosu ce il avem in crama de la subsol. Am anuntat somelierul ce voi gati si i-am zis sa imi pregateasca un vin rosu delicios de aromat si de bogat in buchet.
            Zis si facut, m-am apucat de treaba si ca sa iasa cotletul de miel fraged si gustos imi doream sa il pun putin la macerat. Dar nu oricum, impreuna cu condimente si cativa stropi de ulei de masline, doar ca in ultima vreme produsele din supermarket-uri nu ma mai multumesc. Parca uleiul de masline nu mai este aromat, nu mai are acea savoare, parca as pune peste preparat un lichid sintetic. Iar acest lucru nu ma multumeste, pentru ca imi face preparatul sa nu fie la fel de gustos, iar aromele nu se mai intrepatrund oricat de mult ai lasa preparatul la macerat. In urma cu ceva timp fusesem anuntati ca in bucatarie si-a facut aparitia o presa de ulei, proprietarul a crezut de cuviinta ca avem nevoie de o astfel de masinarie. Am zis hai sa ii dau o sansa si sa incerc sa readuc savoarea uleiul de masline. Rezultatul a fost wow, ce consistenta ce culoare frumoasa si ce aroma, am fost mega incantata. Cum o astfel de masinarie poate sa imi readuca savoarea uleiului de masline? A fost dragoste la prima vedere, si am declarat-o cea mai eficienta presa de ulei la rece. Colegii mei au ramas uimiti pentru ca stiau ca eu nu agreez aceste masinarii, ei bine de data asta mi-am schimbat parerea. Mi-am pus preparatul la macerat si m-am apucat de restul retetei, cand aproape era totul gata am pus cuptorul la incins. Am bagat cotletul la cuptor si nu aveti idee ce a iesit, o delicatesa, ceva fin, sublim, cum numai in reviste poti vedea.



Asa cum va spuneam in ziua de azi uleiul din comert este plin de aditivi si conservanti, pe cand cu aceasta presa readucem gustul si savoarea. Readucem uleiul fara aditivi si conservanti, cel care ne face mancarea gustoasa si aromata. Aceasta presa o puteti gasi foarte usor pe site-ul magazinului profistore.ro, si credeti-ma ca nu va da gres, ba din contra va veti indragosti de ea. 
Reteta a fost un succes, iar cuplul a tinut mortis sa cunoasca cheful care a gatit masa pentru ei. Daca pe somelier il complimentasera toata seara pentru vinul bun si aromat, acum a venit randul meu. Ma gandeam cum sa ies in fata clientului cu sortul patat si eu aratand intr-un mare fel. Nu va imaginati cine ma astepta la masa, pentru cine am gatit eu, Blake Lively si al ei sot Ryan Reynolds. OMG imi batea inima cu putere si ma gandeam, daca ma intreaba ceva o sa ma fastacesc si nu o sa mai stiu sa vorbesc. Atat de emotionata am fost incat am ramas ca amintire de la ei doar cu un autograf, doamne si cat imi doream o poza cu ei. M-au intrebat care este secretul meu de am facut asa gustoasa si aromata aceasta reteta, pai le-am zis simplu presa de ulei la rece Yoda YDZY02A1. 


preparatul meu gustos cu ajutorul presei de ulei la rece

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...