luni, 23 octombrie 2017

~ Parale albe pentru zile negre ~



              Toata lumea cunoaste aceasta zicala, la fel cum de bine stim ca toata lumea incearca sa stranga banuti pentru zile mai grele ce vor veni. 
              Asa  si eu alaturi de familia mea incercam sa economisim, insa uneori se ivesc situatii neprevazute, si nu prea stii cum sa faci fata situatiei. Planificasem de mult timp sa mergem pentru prima oara in formula de 3 la munte, insa mereu se ivea ceva si nu mai plecam. Si uite asa am amanat pana cand fetita noastra a ajuns sa aibe 6 ani si jumatate, si noi la munte in formula de 3 tot nu am ajuns. Mai era un picut si se apropia ziua Antoniei fetita mea, si ne gandeam oare ce surpriza sa ii facem, sa o incantam? Ei bine ne-am gandit ca un weekend petrecut la munte va fi o surpriza pentru ea si totodata ceva nou. Dar bineinteles ne-am pus problema banilor, caci obrazul subtire cu cheltuiala se tine. A trebuit sa ii facem ziua si la gradi alaturi de colegi. dar si acasa alaturi de nasi, unchi si matusi caci ea este cea mai mare nepotica. Asa ca bineinteles ne-am gandit ce solutii avem, de unde putem face rost de banuti pentru munte.

Ne-am gandit sa ne imprumutam la soacra-mea dar, nu as fi vrut apoi discutii in familie. Caci mai toti stim cam toate discutiile in contradictoriu pleaca de la bani, deci varianta cu soacra a picat. O prietena ma sfatuia sa bag in amanet aurul din casa si gata am facut banii pentru munte. Dar totusi nu mi s-a parut ceva viabil, nu as fi vrut sa recurg la aceasta metoda. A doua zi de dimineata la cafea, butonand telefonul vad o reclama sponsorizata  credit rapid online. Neincrezatoare dau click sa vad ce imi poate oferi acest Telecredit, pentru ca stim cu totii ca bancile isi fac reclama pe la tv. Dar cand ajungi la sucursala si vrei sa inchei un contract hop apar si surprize in legatura cu dobanda. 

Cred ca pot spune ca atunci cand am dat click am facut cea mai buna alegere.  Noi aveam nevoie de un credit urgent iar ei ne ofereau toate detaliile necesare pentru a beneficia cat mai usor de acest credit. Fara dobanda, fara comisoane ascunse, fara costuri suplimentare Telecredit ofera transparenta 100% si cele mai bune credite. De ce cele mai bune? Pai pentru ca totul se desfasoara simplu, online si fara ascunzisuri, nu te trezesti la sfarsit ca platesti cat nu face. Asa ca impreuna cu sotul meu am aplicat pentru un credit pana la salariu, si foarte usor am intrat si in posesia banutilor. 


Cu ajutorul celor de la Telecredit am reusit sa ii fac ziua fetitei mele linistita, fara nici un fel de griji, si bineinteles am plecat si la munte. Am ajuns de vineri dimineata si am petrecut un weekend de vis in formula de 3 eu, sotul meu si fetita mea. Prima excursie la munte a fost o super surpriza pentru Antonia, i-a placut foarte mult, s-a distrat de minune si-a facut prieteni noi. Dar cel mai important cand am plecat am promis ca ne vom intoarce la munte in decembrie pentru a ne bucura de munte si iarna, nu numai primavara. Nu ne mai facem griji in privinta banutilor, pentru ca avem solutia perfecta si rapida pentru noi si anume TELECREDIT.  Decat sa va imprumutati de la rude sau prieteni, sau sa apelati la alte metode mai putin sigure, mai bine apelati cu incredere la echipa Telecredit.

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...