duminică, 22 octombrie 2017

~ Vreau sa fiu la fel ca tine mami ! ~

                 
               Cu totii stim ca pentru copiii nostri noi suntem cele mai importante modele, de aceea intotdeauna alegem sa fim mai atenti la detalii  decat de obicei. Asa este si in cazul meu, pana nu am devenit mama, nu prea eram atenta, acum insa s-au schimbat multe. 

              Domnisorica mea are 7 ani si de ceva timp, imi analizeaza fiecare gest, fiecare cuvant si bineinteles fiecare alegere. Intr-una din zile am surprins-o discutand cu tatal ei, mai exact il ruga sa ii cumpere un rucsac, motivand ca isi doreste sa fie la fel ca mami. Pe moment am zambit, si mi-am adus aminte cum eu la varsta ei imi doream tocuri, perle si ruj rosu. Haios nu, acum anii au trecut si mandretea mea de fata nu isi doreste tocuri sau rujuri ci un simplu rucsac pentru a fi la fel ca mami.
                                               
              Asa ca am intrat in discutie si am intrebat-o daca ea stie de ce port rucsacul cand ies cu ea in parc sau la plimbare? S-a uitat cu mutrita ei de copil nevinovat la mine si mi-a zis: " Ca sa ai apa si o gustare pentru mine." Da si asta e adevarat, de cand o am pe ea, mai nou rucsacul meu adaposteste o sticla cu apa si o gustare sanatoasa pentru buburuza mea.

 Am preferat sa ii arat de ce port un rucsac mai mare, i-am aratat ce ascund eu acolo. Intotdeauna am la mine cheile, portofelul, telefonul, un carnetel si un pix in caz ca imi vin idei pentru articolele ce le scriu pe blog. Apoi urmeaza servetele umede si uscate, un gel pentru maini antibacterian, ochelarii de vedere, ochelarii de soare. Aaa si sa nu uit intotdeauna in buzunarul interior al rucsacului am un mini portfard ce contine un balsam hidratant ce imi salveaza buzele de acele inestetice crapaturi. Un rimel si un ruj rosu, fiind bruneta cu tenul masliniu deschis si cu pistrui ma avantajeaza combinatia aceasta. Si sa nu uitam de cutiuta cu absorbante, nu imi place sa am surprize neplacute. 

Sa va spun la ce se gandea fiica mea in timp ce ii aratam toate aceste maruntisuri? Se gandea la cat de greu este sa fii femeie si sa cari atatea chestii in geanta dupa tine zi de zi. Asa ca a ales varianta mini a rucsacului, si acum se poate bucura de el fara grija ca va fi prea greu. Insa ma gandesc ca va veni vremea in care isi va dori o geanta, asa ca tot dau tarcoale site-ului Answear pentru a vedea noutatile si pentru a incerca sa ne asortam cat de cat.



 De ce ei, de ce Answear, pentru ca la ei gasesc toate raspunsurile la ceea ce caut eu. Pentru ca practic ei sunt dressingul meu, de unde aleg o multime de produse 100% originale. Asa ca daca vreti ceva frumos si siguranta ca acel produs este original, apelati la Answear pentru ca ei detin raspunsurile la cerintele voastre. Pana una alta va las mai jos o poza cu rucsacurile noastre poate va inspiram putin.



           Acest articol participa pentru competitia SuperBlog 2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...