duminică, 29 octombrie 2017

~ Mente Sana In Corpore Sano ~

     Frunze fosnind, stropi de ploaie batand in geam, iar eu sorbindu-mi cafeaua gandindu-ma ce as putea schimba in viata mea. De ce mi-as dori sa schimb ceva? Pentru ca prietena si doctorita mea de suflet, mi-a dat vestile triste, nisip si pietre la rinichi si astm cronic. Ce puteam face, cum puteam rezolva aceste probleme? Toate acestea se intamplau in urma cu un an, intre timp scbimbarile au venit usor usor. Primul lucru a fost sa renunt la tigari, apoi sa inlocuiesc sucul acidulat cu apa de izvor. De ce apa de izvor, pentru ca apa este izvor de energie, sursa de fericire si viata.

 

Dupa ce mi-am deprins obiceiuri sanatoase si le-am adaugat in rutina mea zilnica, consumul apei a devenit indispensabil. Si nu orice fel de apa, ci apa de izvor La Fantana, o apa pura extrasa din Mitrovo Polje Serbia. O regiune muntoasa departe de aglomerari si stresul cotidian zilnic. Mi-a recomandat-o prietena si doctora mea Luminita, asa ca am zis de ce sa nu incerc. Ambalajul si forma sticlei imi dau o stare de bine, de aceea mereu am la indemana o sticla de 0.5l apa plata. In ciuda faptului ca nu pot depune prea mult efort, din cauza astmului, cel putin o ora merg pe jos in ritm alert. Bineinteles nu imi lipseste apa din rucsac, acum face parte din viata mea. Cum ma simt acum la un an de la diagnosticul primit? Evolutia a fost foarte buna, adaugand in rutina mea zilnica o dieta echilibrata, miscare si apa de izvor, lucrurile au decurs minunat. 

apa de izvor La Fantana

Daca in situatia mea apa de izvor plata La Fantana, este nelipsita din rucsac, sotului meu ii este pe plac cea minerala. Apa este sursa de echilibru, de stare de bine, iar La Fantana ne ofera exact ceea ce avem nevoie. De la designul sticlei elegant, pana la gustul neutru placut cu continut echilibrat de minerale, toate acestea intregesc apa de izvor La Fantana. Totul pentru a-ti potoli setea, pentru a-ti mentine echilibrul si pentru a-ti oferi tot ce e mai bun.

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...