vineri, 6 octombrie 2017

~ Casa ideala pentru mine si familia mea ~

     

                Dimineata de toamna, vantul bate usor si imprastie frunzele aramii, valurile marii se sparg nervoase de mal,  ma asez pe pervaz si ma cuibaresc in halat mai bine pentru a-mi bea ceasca cu cafea aromata si aburinda. Asa mi-ar placea sa ma trezesc intr-o dimineata, la casa mea si relaxata sa imi savurez cafeaua. Daca in prezent locuiesc in oras la bloc, in jungla cotidiana, in urmatorii 5- 6 ani sper sa schimb impreuna cu sotul meu acest aspect.

                Problema apare aici in alegerea locului pentru a ne cladi un camin, daca eu imi doresc undeva in Eforie Nord cu vedere la mare, sotul meu isi doreste undeva in tara si cu o priveliste de la inaltime, si cand spun inaltime credeti-ma nu glumesc.





             Dar pana una alta, mi-as dori sa am o casa spatioasa cu o curte mare, un foisor unde vara sa stau sa simt aerul sarat si sa aud cantecul valurilor. Casa mea as vrea sa aiba subsol  parter + 1 etaj si mansarda, sa aiba un living imens si semineu, si bineinteles 6 dormitoare fiecare cu baie inclusa. Cand am spus ca vreau o casa spatioasa nu am glumit, ma gandesc ca ne vor veni prieteni in vizita sau rude si vreau sa fiu o gazda ospitaliera. La partea tehnica nu ma pricep insa pot apela cu incredere la echipa AIA PROIECT, in trecut v-am mai povestit despre ei. Asa ca si acum pentru caminul meu, oaza mea de liniste tot la ei pot apela. Un evaluator ANEVAR ma poate ajuta cu mici detalii despre valoarea impozabila a imobilului detinut, si bineinteles ei vor avea grija ca la fiecare 3 ani sa calculeze baza impozabila. Veti spune ca acestea sunt chestii plictisitoare, insa aceste mici chestii fac diferenta intre un oarecare imobil si caminul meu, refugiul meu ce imi confera siguranta.


           Daca eu imi imaginez casa visurilor cu n camere si living spatios, ei bine la capitolul proiect si schite nu stau bine, de fapt niciodata nu am stat bine la capitolul desen spre rusinea mea. Dar AIA PROIECT se ocupa si cu  proiecte case, iar ei vor putea proiecta casa visurilor mele asa cum mi-o imaginez. Livingul sa fie cu vedere catre mare, sa admir marea si sa vad dansul valurilor, iar in casa sa ma incalzesc la semineu alaturi de o ceasca de cafea sau ciocolata calda. Ce altceva ti-ai mai putea dori? Dormitoarele imi doresc sa fie spatioase, cu baia inclusa, cum spuneam mai sus, si sa fie primitoare, calduroase sa fie acea atmosfera calda, ce te destinde si te scoate din rutina cotidiana. Dormitorul matrimonial, mi-l doresc la fel cu vedere spre mare, si cu un balcon mare unde sa pot avea un scaun balansoar si o paturica cocolino. Privelistea marii merita orice sacrificiu, si sa stai sa contemplezi acel tablou ce se desfasoara in fata ta, este ceva de vis. Bineinteles pe langa acest balcon, imi doresc o baie mare unde eu sa am chiuveta mea si spatiul meu pentru cosmetice si make-up, iar sotul meu sa aiba spatiul lui si chiuveta lui. In felul acesta eu nu voi mai avea imprastiate lucrurile mele si nu ma voi mai plange ca nu am spatiu.
          Dormitorul copiilor, pentru ca pe viitor imi mai doresc o fetita, va fi pentru inceput cu paturi suprapuse si cu spatiu pentru depozitarea jucariilor. La fel un balcon mare pentru a putea sta cu fetitele mele la un ceai si sa povestim ce am facut peste ziua ce a trecut. Celelalte dormitoare vor fi la fel de mari si spatioase, insa poate balconul nu va fi asa mare precum cel din dormitorul matrimonial. Dar aceastea sunt detalii de care se va ocupa echipa AIA PROIECT,  eu ma voi ocupa de amenajare si decorare, caci cu totii stim femeile iubesc cumparaturile si decorarea casei.
        Curtea imi doresc sa fie mare, sa am gazon dar totodata imi doresc si o gradinita cu flori. Sa am un foisor unde sa pot petrece clipe frumoase alaturi de prieteni si rude, un gratar de gradina din acela mare din caramida. Cred ca stiti ce spun, fiecare roman isi doreste un astfel de gratar la curte, pentru ca mai toti ne strangem la un gratar la o bere sau un vin.

       Nu sunt o fire pretentioasa, pot spune ca sunt boema, visatoare, imi doresc o casa a mea, care sa imi ofere siguranta si comfort. O casuta unde sa ma pot bucura de clipe frumoase alaturi de familia mea.

       Pentru un proiect de casa puteti apela cu incredere la echipa AIA PROIECT, ei va vor transforma visul in realitate, pentru ca ei realizeaza " Case frumoase pentru oameni fericiti".



        Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...