vineri, 17 noiembrie 2017

~ Cele mai speciale clipe ~

 
                Cele mai speciale clipe sunt cele alaturi de familie si cei dragi si au o insemnatate aparte. Si cand spun cei dragi ma refer la acele persoane care iti sunt alaturi atat in momente grele cat si momente frumoase.

                 De curand am aniversat 8 ani de casnicie, si cum sotul meu nu a putut fi liber nu am putut sarbatori asa cum se cuvine alaturi de cei dragi. Insa cum si-a terminat misiunea si a intrat in concediu am inceput sa planific o aniversare de neuitat alaturi de familie si prieteni. Am inceput sa caut locatii, si cum nu ne mai doream sa serbam la malul marii, am decis sa cautam o locatie la munte. Am intrat pe internet si tot cautand am decis sa alegem o locatie in Poiana Brasov. Ne doream un salon care sa poate gazdui in jur de 100 persoane si sa fie totul aranjat cu bun gust. Voiam ceva elegant si cu bun gust, in cele din urma nu a fost greu, caci cei care au rezonat cu dorintele mele au fost salonul de evenimente Poiana Brasov. Aranjat cu bun gust, elegant si stilat mi-a atras atentia, intrand pe site mi-am dat seama ca ei sunt alegerea perfecta.



    Imaginile vorbesc de la sine, eram asa de bucuroasa ca vom avea o aniversare speciala. Mi-am anuntat fericita rudele si prietenii ca plecam la munte impreuna sa sarbatorim. I-am surprins in mod placut, pentru ca aveam nevoie de o astfel de iesire, de o escapada din jungla urbana. Cand am ajuns la locatie am fost intampinati cu zambetul pe buze, am avut parte de o atmosfera calduroasa. De cum am pasit inauntru am admirat designul rustic aranjat cu foarte mult bun gust. De departe mi s-a parut cel mai dragut si calduros salon de evenimente din Poiana Brasov, mai vizionasem cateva pe internet dar mi se pareau trase la indigo cu ce mai vazusem anterior. Ne-am instalat in camerele ce aveau o priveliste de vis, ne-am odihnit caci eram obositi de pe drum si ne-am pregatit pentru petrecerea de a doua zi.
   Am coborat in salonul pentru receptie sa vad si eu cum aranjasera totul, si pot spune ca am ramas placut surprinsa. Totul pus la punct si aranjat cu mult bun gust, sa nu mai spunem ca au tinut cont ca mie imi place culoarea lila, si pe ici pe colo au strecurat tonuri de lila in combinatie cu culoarea ivoir.   Retraiam momentele nuntii mele cu ochii deschisi, am fugit in camera sa ma pregatesc caci trebuia sa fiu gata pana coborarea invitatilor.


Personalul a fost mereu la dispozitia noastra cu zambetul pe buze, mereu au sarit in ajutorul nostru, practic ne-am bucurat de toata atentia si amabilitatea lor.
Bineinteles ca am petrecut pana spre dimineata, ne-am distrat de minune, ne-am simtit bine iar mancarea a fost foarte buna.
          Ne-am simtit foarte bine, totul de la primire si pana la servire, de la camere si pana la amenajarea salonului toate au fost excelente. Parintii si prietenii nostri s-au simtit minunat, lucru ce ne-a bucurat pe mine si sotul meu. Un mare plus pentru ei a fost spatiul amenajat pentru cei mici, astfel ca si ei s-au distrat.
Tot ce pot spune este ca le multumesc pentru clipele frumoase oferite, ne-am simtit minunat.
         


 Daca vreti sa organizati un eveniment in Brasov recomand cu mare caldura Hotel Royal, veti avea parte de servicii de calitate, atmosfera placuta si personal amabil si cu zambetul pe buze. Organizarea evenimentului in Brasov va ofera posibilitatea sa evadati din jungla urbana si sa imbinati utilul cu placutul daca aveti o conferinta sau team-building. Sau puteti organiza nunta mult visata si asteptata, ori botezul copilului. Cu o capacitate de 150 persoane, hotel Royal pune la dispozitie restaurant cu specific international, sunt sigura ca veti ramane la fel ca si mine placut surprinsi.
 Ce pot sa spun este ca voi reveni cu drag in luna Decembrie, cand va avea loc Gala SuperBlog, acolo ma voi intalni cu colegii mei vom petrece si ne vom simti bine intr-o super atmosfera. Nu mai e mult si deja ma gandesc ce sa imi iau in bagaj si cu ce mici surprize sa ii incant. Abia astept Hotel Royal pazeaaa ca veniiim.

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017.

3 comentarii:

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...