vineri, 10 noiembrie 2017

~ Live your life - The American Dream ~

               
              Stau in fotoliu si beau un pahar de vin alaturi de fratele meu, discutam si dezbatem cel mai fierbinte subiect, sa plecam sa ne traim visul american sau sa ramanem in tara. Prietenele mele Miky si Lavy au plecat de vreo 2 ani in state si isi traiesc visul american. Datorita locului de munca au reusit sa plece in America pentru un stagiu de cateva luni. Iar mai apoi pentru ca s-au integrat perfect in colectiv, conducerea a decis ca ele sa mai ramana.

             Aceeasi oportunitate am primit-o si eu, sa plec pentru 3 luni in America pentru un stagiu, o oferta de nerefuzat zic eu. Doar ca fratele meu fiind student ne gandeam ce vacante speciale pentru studenti am putea gasi. Ne doream sa plecam amandoi pentru a putea avea grija unul de altul si pentru a nu fi singuri in strainatate. Noroc cu sefa mea, o super femeie careia ii voi multumi mereu pentru aceasta sansa, ea mi-a recomandat sa apelez la CND Vacante Speciale.

Cum am ajuns in biroul meu am accesat site-ul si bineinteles am ramas placut surprinsa sa vad cate programe pun la dispozitie atat pentru studenti cat si pentru cei ce au deja un job. Prgramul Work and Travel Vacante Speciale, era absolut ceea ce ii trebuia fratelui meu, se adreseaza studentilor inscrisi la cursuri de zi in universitati acreditate. Deci tot ce aveam de facut era sa vad daca universitatea unde studia fratele meu era sau nu acreditata. Acest program pune la dispozitie sansa de a descoperi America si cultura, de a vizita orasele preferate, castigarea experientei de munca internationala. Si cel mai important posibilitatea de a lega prietenii cu alti studenti din alte tari ce fac parte din programul Work and Travel


Un plus pentru CND Vacante Speciale, este pregatirea studentului pentru USA, iar pentru permisul de munca se ocupa sponsorul partener. Work and Travel pentru studenti pune la dispozitie o harta cu destinatiile turistice ce fac parte din program, asa cum pun la dispozitie si biletele pentru avion. 


Mi-a placut foarte mult oferta lor, i-am aratat si fratelui meu si a fost mai mult decat incantat. Pe langa faptul ca imi inspira siguranta, CND Vacante Speciale au o activitate demna de laudat. Cum a fost prima mea experienta in America alaturi de fratele meu si de prietenele mele? De vis pot spune, 3 luni mi-am trait visul american, am vizitat foarte multe destinatii, ne-am plimbat, ne-am pozat, dar cel mai important am legat prietenii. Intr-adevar distanta este mare, dar tehnologia a avansat si in fiecarre dupa amiaza reusim sa vorbim cu totii pe skype si sa ne povestim ce am mai facut. Fratele meu intre timp si-a programat urmatoarea vacanta, si se pare ca si-a gasit si un job interesant. Un lucru ce ma bucura enorm, datorita CND Vacante Speciale, el se poate lauda ca perioada studentiei a fost foarte frumoasa si plina de surprize si prietenii inedite. 
Eu in februarie voi avea urmatorul stagiu de 3 luni, iar daca lucrurile merg bine, voi ramane in America cu jobul. 


Aveti frati, surori sau copii ce urmeaza a fi studenti, sau sunt deja studenti, dati un click pe site-ul celor de la CND Vacante Speciale, si cu siguranta veti gasi vacante recomandate. Le veti oferi oportunitatea celor dragi sa experimenteze o noua viata, si de ce nu, sa traiasca mult doritul " The American Dream".

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017.

8 comentarii:

  1. America cred ca este visul oricarui roman. Am o prietena care a ajuns pana la urma in America, dar dorul de familie estefoarte mare si greu de suportat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, o spun din proprie experienta, dorul de familie este cumplit. Mai ales cand iti suni familia si raspunde mama, ti se innoada lacrimile in barbie, strangi din dinti si zici ca esti bine, ca sa poti reusi ceva in viata asta.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Daca ai vointa nimic nu este greu. Iti doresc succes sa iti poti implini dorintele.

      Ștergere
  3. Imi doresc enorm sa ajung in America,sper ca poate se va îndeplini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc succes atunci draga mea, sper sa ajungi in America, pupici :*

      Ștergere
  4. Ce frumos
    Mi as dori și eu sa ajung in America odata măcar
    Te pup

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...