luni, 6 noiembrie 2017

~ Dragostea mai presus de toate ~


            Am citit si citesc foarte multe carti, nu tin cont de editura sau scriitor. Daca imi capteaza atentia si mi se pare interesanta, nu ma las pana nu o duc la bun sfarsit. Profesoarei de romana ii datorez dragostea pentru limba si literatura romana. Ea a reusit sa imi insufle pofta pentru citit si totodata pasiunea pentru carti.



         Vazusem de multe ori filmul Twilight, insa cartea o primisem mult mai tarziu. Asa ca bineinteles am devorat cartea, nu ma puteam opri, de departe Bella a fost personajul preferat, as putea spune ca alaturi de ea am retrait bucati din viata mea. Suferinta si agonia prin care a trecut, simteam ca le retraiesc pas cu pas, din pacate eu sunt in viata reala si nu am avut parte de un happy ending. Dar ea, eroina mea, a avut parte de o poveste frumoasa de dragoste cu un final demn de poveste. Inchid ochii si ma imaginez in camera ei, printre lucrurile ei alaturi de prietenii ei. Oare ce carte i-ar placea, oare am avea gusturi similare in materie de carti ? Incerc sa trag aer in piept si sa simt aerul rece, sa ma racoresc sa imi limpezesc gandurile. Daca as putea sa ii alin dorul de iubitul ei, daca as putea sa ii iau din suferinta, sa fiu pansamentul ei, asa cum prietena mea buna Diana, a fost pentru mine.


 Daca as putea sa ii recomand o carte in care sa isi afunde durerea, gandurile ar fi Tarta cu mere a sperantei. De ce aceasta carte, pentru ca titlul este sugestiv, si pentru ca indiferent de oricate greutati ai intampina, daca iti lasi inima sa iti vorbeasca vei sti ce ai de facut. Uneori cartile ne ajuta sa trecem peste deceptii, suferinte si lacrimi provocate de persoane ce le credeai speciale pentru sufletul tau. Cartile si timpul sunt un medicament bun, impreuna te duc spre taramul visarii si te transpun intr-o cu totul alta lume.


          Voua ce carti va plac, cu ce personaje va identificati, sau ce carti v-au alinat sufletul, sau v-au incalzit diminetile alaturi de o cafea aromata ? Dati o fuga pe site-ul editurii rao, veti gasi povesti interesanta, personaje captivante si noi lumi ce stau gata sa fie descoperite.


                 Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017.

14 comentarii:

  1. Și mie îmi place foarte mult filmul Twilight, încă nu am apucat sa citesc și cărțile dar le vreau cat mai curând. Pentru mine Twilight rămâne filmul meu de suflet.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cartea mea de suflet este Daca as ramane. Cu greu o poti lasa din mană. Sandu Madalina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult filmul Twilight , este un film care l-as vedea de foarte multe ori pentru ca imi place mult, cartile nu le-am citit dar as vrea mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac foarte mult doua carti/serii
    Jurnalele vampirilor si Trei metrou deasupra Cerului.
    Atat cartile, cat si filmele, le recomand cu mare drag❤❤

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult Fluturi����

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place mult Fluturi����

    RăspundețiȘtergere
  7. FB: Stephanie Stef
    Super filmul Twilight! Mi-as dori și cartile!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi a placut mult Twilight dar n am citit cartea...si cartea care mi place mult este Exercitii de Sinceritate...Tudor Chirila

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am citit Central Park- Guillaume Musso si mi s-a parut o carte foarte romantica!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-a placut foarte mult filmul Twilight si am citit si cartile

    RăspundețiȘtergere
  11. As vrea sa citesc cartea Twilight, nu am apucat inca sa o achiziționez. Sunt multe cărți care mi-au rămas în suflet,dar foarte mult mi-a plăcut Maitreyi

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur sa vad ca inca mai sunt persoane care citesc. :)

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...