miercuri, 29 noiembrie 2017

~ Pazea, deschide ochii! ~



- Pazea Martha, fi atenta la acel hipopotam !!!

- Ce. cum, cine, unde ?
Ma uit dezorientata si nu inteleg nimic, acum 2 minute eram cu prietenii mei si tot ce ne doream era un suc rece sa ne racorim intr-o zi torida de vara.

- Martha, ce tot te uiti? Hai sa fugim, nu vreau sa fim prinsi!

Incerc sa ii ajung pe ceilalti din urma, rinocerii se apropie din ce in ce mai mult. Doamne unde sunt, cum am ajuns aici?

- Sunteti bine cu totii? Martha tu esti ok?

- Aaa cred ca da .... Dar cum am ajuns aici?

- E clar a afectat-o cazatura. O sa iti explicam din mers, acum tot ce conteaza este ca suntem bine. Imediat ce scapam de hipopotam, incercam sa mergem mai departe.


 Incerc sa imi revin un pic, franturi imi apar in fata ochilor, si parca mai rau ma tulbur. Cum Dumnezeu am ajuns eu in acest film?  Cum am aterizat eu in Jumanji: Aventura in jungla? Sau imi pierd mintile, gata trebuie sa ma adun, si sa colaborez cu restul daca vreau sa raman teafara.



- Ok si eu ce pot face pentru a fi de ajutor?
- Martha tu doar fi pe faza sa nu fim prinsi, acopera-ne spatele, de restul ne ocupam noi.
- Bun, ma descurc atunci floare la ureche baieti.

Usor usor imi amintesc, eu si colegii mei am dat peste jocul acela prafuit si vechi, si din cauza lui am ajuns in jungla asta. O doamne si acum ce fac, imi doream o experienta noua dar aceasta depaseste cu mult imaginatia mea. In umbra se vede o silueta, oare ne urmareste pe noi ? Ma furisez usor dupa un copac, astept sa ajunga in dreptul meu umbra si ii sar in spate.

- Cine esti, ce vrei de la noi?
- Voi aveti ceva ce eu urmaresc de mult timp, si imi apartine.
- Nu inteleg, la ce te referi. Spencer, vino repede, avem musafiri.

Strainul incearca sa scape, dar cu ajutorul abilitatilor mele si ale lui Spencer reusim sa il imobilizam. Si uite asa aflam, ca strainul a ramas captiv timp de ani de zile in acest joc fabulos. Iar acum vrea sa isi duca aventura la bun sfarsit, cu sau fara ajutorul nostru. Ne hotaram sa il lasam pe noul tovaras de drum sa ne insoteasca in peripetiile ce urmeaza sa le avem, si sa il ajutam sa se elibereze.

   Doar ca jocul ne poarta pe drumuri si experiente noi, si nu stim ce ne asteapta, asa ca suntem pregatiti sa infruntam necunoscutul. Cu abilitatile ce le detinem, trebuie sa trecem mai departe, si sa ne ajutam sa fim o echipa.

  Deodata in calea noastra apare un leopard furios, sunt cu ochii in patru pentru a ma proteja pe mine si prietenii mei. Incercam sa nu atragem atentia asupra noastra, caci altfel vom fi serviti drept gustare pentru aceasta felina. Leopardul se indeparteaza si incearca sa isi adulmece prada, noi pasim incet si usor pentru a nu ii da de stire ca suntem in zona. Insa un pas gresit, un fosnet, o scartaitura a unei crengi ne da de gol, iar singura solutie este sa fugim si sa incercam sa ne salvam pielea. In astfel de momente suntem pe cont propriu, iar eu alerg cat ma tin picioarele, incerc sa ma salvez. Il simt ca e pe urmele mele si ma gandesc sa ma catar in primul copac inalt, asta si fac caci altfel nu am scapare. Insa la cativa pasi este si Fridge, nu mai are vlaga, ii fac semn sa se catere si vine spre mine.

-Da mana Fridge te ajut eu, hai mai repede!
- Martha nu ajung! Inca putin, ah alunec la naiba!
 - Haide Fridge inca putin, gata te-am prins!
- Da-mi drumul, nu pot sa ma catar, si te trag si pe tine dupa mine! Martha da-mi drumul la mana!
- Nu te las sa fi gustarea de seara a leopardului! Haide inca putin, te rooog! Nu, Fridge nu imi da drumul la manaaa !!! Fridge !!!! O doamne !!! FRIDGE !!!!



-Pssst, Cata, pssst ce faci mai, visezi cu ochii deschisi? ? ? Doamne daca te vad Cristina si George vor rade maxim. 
- Da visez cu ochii deschisi! Noul program de munca m-a dat un pic peste cap. Oricum nu vrei sa sti ce am visat! Am visat ca faceam parte din filmul de aventura Jumanji: Aventura in jungla, eram cu Dwayne Johnson cu Kevin Hart.


- Fata tie ti-a placut trailerul foarte mult se vede, sunt sigura ca filmul il vei devora, dar mai ai putina rabdare caci data de lansare a filmului este 29 decembrie.
- Asa este mi-a placut foarte mult trailerul, dar ceea ce ma incanta este ca va fi difuzat 3D, si va fi o experienta faina sa vizionez acest film. Mai am putina rabdare, si vom mergem impreuna sa vizionam filmul, poate convingem si baietii sa iasa cu noi. Sa se bucure de un film nou sau de ce nu sa simta gustul aventurii in jungla.

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...