joi, 2 noiembrie 2017

~ Red Lips Ready To Kiss ~

           Ce faci cand esti la munca, ai o sedinta importanta, dar seara esti invitata la cina? Va spun eu, putin ruj rosu si un mic accesoriu de efect, va vor pune in evidenta tinuta.
           
          Va voi povesti, cum am sarbatorit aniversarea casniciei mele, am avut parte de o zi plina cu peripetii. Dimineata am plecat la munca aranjata si pregatita pentru o zi plina de munca, iar la finalul programului aveam sedinta cu investitorii francezi. Nu stiam cum sa ma imbrac in asa fel incat sa nu fie necesar sa imi schimb tinuta. In cele din urma am optat pentru o pereche de pantofi stiletto si o camasa lunga tip rochita. Parul prins lejer si o gentuta superba comandata de pe answear.ro, pentru ca ei sunt salvarea mea intr-o situatie de criza.

Bineinteles ca am avut parte de o zi incarcata si obositoare, si ca ziua sa fie si mai lunga, camasii mele i s-a desfacut un pliu. Doamne o zi mai ghinionista nu puteam sa am, caci fix inainte de sedinta mi s-a intamplat surpriza. Ce era de facut, cum puteam sa dreg situatia? De lipsit de la sedinta nu puteam, caci altfel pierdeam contractul. Mi-am luat poseta si am fugit la baie, trebuia sa imi rezolv problema cat mai repede, pentru a fi punctuala. Mi-am scotocit poseta insa nu gasisem nimic care sa ma ajute sa imi asez rochita. Stand pe scaun si privind in gol in oglinda, mi-au cazut ochii pe poseta. Nu o sa va vina sa credeti la ce am apelat pentru a-mi aseza camasa tip rochita. La cureaua posetei, caci era detasabila, si am folosit-o pe post de curea pentru camasa.

 Doar asa puteam aseza camasa sa nu se vada despicatura pliului. Si bineinteles daca cureaua era rosie, de ce sa nu imi pun putin rosu si pe buze, nu ? Am reusit sa imi creez o tinuta impunatoare, am ajuns la timp la sedinta, am facut o impresie impreuna cu partenera mea investitorilor lucru ce m-a bucurat enorm. Iar seara am pus accent pe buzele mele rosii si pe parul meu negru, impreuna cu poseta rosie, am atras privirile intr-un mod placut. 


Cu totii stim ca brunetele si rosul fac echipa buna, asa am facut eu impreuna cu poseta mea rosie luata de pe answear. M-am bucurat de o seara relaxanta in compania sotului si am avut parte de o aniversare frumoasa. 
Daca si voua va plac lucrurile frumoase, atunci aruncati un ochi pe site-ul celor de la answear caci au challenge interesant. 




E foarte usor, incarcati o poza sau un video in care aratati cum testati moda sau articolele vestimentare, impreuna cu hashtagul: #WeAreTheAnswear.  Simplu si interesant nu? Aveti sansa sa castigati o multime de premii printre care si o masina Fiat500. V-am facut curiosi, atunci fuguta pe site sa va inscrieti. Succes! 

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017.

6 comentarii:

  1. La multi ....cu intarziere 😜🎂🍾🎁🎉🌹. Super idei si destul de usor de aplicat.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani ! :) Imi plac ideile tale , sunt foarte utile.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani frumoși cu multe succese ,frumoase subiecte le ador .

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare! Felicitari pt inspiratie. Si eu sunt de parere ca un ruj rosu te scoate din anonimat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce ma bucur ca am asa cititoare vesele si frumoase :*

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...