miercuri, 15 noiembrie 2017

~ A girl should be two things: Classy & Fabulous ~

 
              Toate femeile iubesc rochiile, pantofii, cosmeticele si parfumurile, daca imi spuneti ca exista o femeie atipica, va rog vreau sa o cunosc.
               Cred ca mai toti dintre noi am avut zile in care moda ne-a dat batai de cap, sau cel putin ne-am imbracat de mai bine ramaneam in casa. Asa am patit si eu la sfarsitul clasei a 9 a, imi doream sa ma angajez, dar nu stiam nici cum sa fac un cv, daramite sa ma imbrac adecvat.
               Ei bine acest lucru se intampla in urma cu 14 ani aproape 15, o doamne cand imi aduc aminte ma bufneste rasul. Cu ajutorul Simonei am reusit sa imi fac cv-ul, iar pe Alina am rugat-o sa ma ajute sa ma imbrac cat de cat cum trebuie pentru un interviu. Ce a iesit, nu vreti sa va imaginati, mergeam pe strada si lumea se uita la mine ca la masini straine.

              In viziunea Alinei se purtau rochitele si predomina culoarea bleo, asa ca m-a imbracat intr-o o rohita bleo, o esarfa pusa la gat bineinteles tot in tonuri de bleo si piesa de rezistenta au fost sandalele. Doamne ce o fi fost in capul Alinei nu stiu, cum sa asortezi o rohita de vara usoara, vaporoasa cu sandale gladiator si sa imi pui si o esarfa la gat ? Dar ma intreb cum de m-am lasat eu imbracata asa, sa nu mai spunem ca m-au si machiat, si nu ghiciti cu ce culori. Da da tot cu bleo, daca ma vedeati pe strada, de la un kilometru ma zareati, eram inconfundabila. Vata de zahar sau acadeaua cum mi-a zis frate-meu, l-au facut sa rada cu lacrimi. Cand am ajuns la interviu, managerei ii venea sa izbucneasca intr-un ras isteric, se vedea ca facea fete pentru a se abtine. Interviul a decurs bine, dar din pacate stilul meu excentric nu se potrivea cu politica magazinului. Si uite asa primul meu interviu a fost un fiasco din cauza tinutei neadecvate.

            Dar anii au trecut, si eu mi-am creat propriul meu stil, lucrez alaturi de o echipa minunata, si mereu ma admira pentru tinutele pline de viata, adecvate varstei mele.

Colegele mereu ma intreaba de unde imi iau rochiile, unde gasesc eu magazine cu haine frumoase. Raspunsul meu intotdeauna este site-ul Answear de acolo imi aleg cele mai superbe rochii,  cu ele reusesc sa ies in evidenta intr-un mod pozitiv.


Si pentru ca sezonul rece a sosit, sunt in febra cautarii unor perechi de cizme care sa imi completeze tinutele si sa fie confortabile. Toate bineinteles le gasesc pe Answear, au o gama variata de cizme,  nu ai cum sa nu gasesti cel putin o pereche care sa ti se potriveasca.


  Sunt zile in care ies la plimbare cu fetita mea, si ma simt tare mandra cand ma admira si imi spune ca sunt frumoasa, si ca isi doreste sa fie la fel ca mine cand va fi mare. Sunt femei ce nu stiu sa isi aleaga tinutele in asa fel incat sa le avantajeze, unele incearca sa epateze, altele vor sa iasa in evidenta. Insa cel mai important este sa dam frau liber stilului personal, si sa il ajustam astfel incat sa cream tinute impecabile.


   Aveti un interviu, sau o ocazie speciala, o petrecere si nu stiti pentru ce sa optati ca si piese vestimentare? Pe Answear gasiti absolut tot ceea ce va doriti, asa ca nu mai stati pe ganduri si dati fuguta pe site-ul lor.

                  Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017.





3 comentarii:

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...