luni, 27 noiembrie 2017

~ Clasicele 5minute sau rabdare si nervi de otel ~


        Fulgi de nea, miros de cetina, aroma de prajituri si cozonaci toate incep sa ne imbie, dar eu si sotul meu trebuie sa plecam intr-o delegatie. Asa ca pe langa facutul bagajelor trebuie sa ne pregatim tinutele ce le vom purta la sedintele cu investitorii. Toate bune si frumoase dar ce te faci cand investitorii te invita la o mica intrevedere alaturi de sotiile lor? Stim cu totii ca majoritatea se imbraca la 4 ace si in asorte cu partenerul, si nu cu orice haine, ci numai piese una si una. 

       Asa ca ce puteam face decat sa incep sa imi caut 2-3 tinute pe internet si unde daca nu pe Answear.ro, ajutorul meu de nadejde. Asa ca m-am pus pe cautat si ales, daca la capitolul rochite m-am descurcat, la capitolul pantofi de dama am zabovit ceva, si nu pentru ca nu as fi gasit, ci pentru ca au o multitudine de perechi frumoase. 

   Au urmat tinutele sotului si bineinteles alegerile au fost si mai greu de facut, pentru ca domnul meu isi dorea o anume pereche de pantofi, care bineinteles am gasit-o pe site. Multumiti amandoi de alegeri ne-am vazut de treburi, acte si hartii, iar in ziua intrevederii, imbracatul a fost floare la ureche. 
 


In schimb cu aranjatul parului si machiatul a fost alta poveste, doamne de ce trece asa de repede timpul cand trebuie sa ne aranjam? Sau poate exageram noi si nu ne incadram in timp? Nu imi vine a crede cand sotul meu in 20 minutele pe ceas este gata imbracat, aranjat si parfumat, si eu abia reusesc sa imi uniformizez nuanta fondului de ten. Si uite asa incepem clasicele si eternele: " Draga esti gata in 5 minute? " sau " Iubito in 5 minute, ajunge masina sa ne ia, sper ca nu facem soferul sa ne astepte!". Si incepe stresul si chinul, nu mai nimeresc blush-ul, apoi nu stiu cum Dumnezeu reusesc sa imi intind rimelul, si bineinteles trebuie sa retusez sau sa ma sterg si sa o iau de la capat. Iar intr-un final cand sotul meu are o fatuca de om exasperat si contrariat, apare piesa intr-o rochita si tocuri ce ii taie rasuflarea, ma priveste si i se lumineaza fata. Pe langa complimentele ce mi le face mereu, merge tantos printre invitati si cu o admiratie de nedescris ma prezinta sotiilor investitorilor. 




  Cu ajutorul celor de la Answear, nu numai ca am facut o impresie buna dar a trebuit sa le spun doamnelor secretul meu, caci erau innebunite dupa pantofi. Seara a decurs perfect, domnii au discutat despre bursa, si investitii si au servit coniac si trabucuri, iar doamnele si-au etalat tinutele dar si cunostintele despre moda si bun gust. 
 
  Multumita site-ul Answear am impresionat atat doamnele cat si domnii investitori, urmatoarea delegatie deja s-a anuntat asa ca ghiciti cine pleaca in Franta? Da da eu subsemnata alaturi de sot, asa ca va trebui sa imi pregatesc tinutele de munca oficiale, dar si cele pentru mici dineuri sau intrevederi. Si clar nu am cum sa dau gres mai ales ca mergem in tara modei si a parfumului, deci Answear pazea ca dau iama iar in hainute. 

Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...