luni, 13 noiembrie 2017

~ Where words fail, music speaks ~

          Acolo unde cuvintele pier, muzica ne vorbește și ne unește spiritele. Cu toții iubim muzica, mai mult sau mai puțin, cu toții o ascultăm și o percem într-un anumit fel personal. 
          Privesc pe geam stropii de ploaie și mă gândesc la o cafea aburindă și aromată, când pe ușa magazinului își face apariția o siluetă. Wow oare cine își face apariția pe ploaia asta, când mai toți stau la adapost. 
_ Buna ziua domnișoară, îmi cer scuze, aș vrea să știu dacă în magazinul dumneavoastră găsesc un sistem audio mai performant? 
_ Buna ziua, da bineînțeles vă pot arată câteva modele, însă acum depinde de dumneavoastră cu ce scop vreți să îl folosiți. Vă doriți doar să ascultați muzică, sau să și produceți muzică să inregistrati? 
_ Momentan doar să ascult însă pe viitor nu știu, poate cine știe voi deschide un studio. Să vă spun sincer sistemul audio nu îl doresc pentru mine, ci pentru sora mea. În câteva săptămâni își deschide o sală de dans și vreau să îi fac o surpriză. Ea cochetează de mică cu muzică și pune mare preț pe calitate, sunet si tehnologie. De aceea îmi doresc un sistem audio performant, vreau să o bucur.
_ Perfect am exact ce vă doriți, haideți cu mine să vă arăt noul sistem de boxe audio EDIFIER S2000 PRO. Acest sistem este perfect pentru sora dvs, este conceput pentru înregistrare și mixare la domiciliu. Un mare plus pentru acest sistem este că împreună difuzoarele sistemului oferă 130 watt, are un set de înalte de ultimă tehnologie, planar magnetic pentru o acustică de excepție. 
Domnișoară mă uimiți, defel bărbații sunt buni în acest domeniu, se pare că dumneavoastra faceți excepție. Felicitările mele, ce îmi mai puteți spune despre acest sistem, ce caracteristici mai are? 
_ Va mulțumesc frumos, sunteți amabil, eu doar iubesc muzica și îmi place jobul meu mă definește. Dar să trecem la lucrurile importante zic eu, pe lângă aspectul luxos și eleganta
ce o afișează, acest sistem are multiple conexiuni. Și acesta este un mare plus pentru că nu toate sistemele îndeplinesc această funcție, iar acest sistem are 4 intrări: optic, coaxial auxiliar, balance și bluetooth. În plus are 4 presetari vocal, monitor, clasic și dinamic.


_ Domnișoară vă mulțumesc frumos, nu mai stau pe gânduri, îl cumpăr pe acesta. Se vede că vă cunoașteți marfa și că vă iubiți jobul, dar mai presus de atât iubiți muzica, felicitările mele, merg pe mâna dumneavoastră. Sunt absolut sigur că o voi impresiona pe sora mea, o voi face să sară în sus de bucurie.
_Ma bucur că v-am convins, este un sistem ce se încadrează în dorințele și așteptările surorii dumneavoastră. Vă mulțumesc frumos pentru cuvintele frumoase, și dacă tot v-am impresionat, dați-mi voie să o fac până la capăt. Care este melodia dumneavoastră de suflet ? 
_ Hmmm ... de ce mă intrebati ? 
_ Dumneavoastra spuneți-mi care este melodia de suflet, luați loc pe canapea și închideți ochii, nimic mai mult. 
_ Ok atunci o să aleg o melodie în ton cu vremea de afară, Stefan Biniak - Tears. 
_ Perfect, acum închideți ochii și relaxați-vă, la sfârșit vreau să îmi spuneți cum v-ați simțit după această experiență.

_ Ok, la final vom vedea. 
_ Bineinteles.
_ Wow, senzația este de nedescris, este minunat ceva de vis. Nu credeam că un sistem audio poate reda atât de bine o melodie și să mă relaxeze, să mă rupă de realitate. Domnișoară cuvintele nu își mai au rostul, muzica spune tot. 
                 Acolo unde cuvintele pier, muzica vorbeste. 

      Acest articol participă in competitia SuperBlog 2017. 

Un comentariu:

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...