miercuri, 20 noiembrie 2019

3, 2, 1 ... Acțiune !!!

         Aud ca prin vis alarma ceasului, dar simt că aș mai vrea să mai întârzii încă puțin în pat. Se pare însă că astrele nu țin cu mine sub nici o formă,  aud telefonul cum sună și întind o mână leneșă să răspund.

_ Da, Tonya la telefon.
_ Ai 20 de minute la dispoziție să te îmbraci și să îți iei strictul necesar la tine, să ieși cât mai repede din clădire.  Repet 20 minute și clădirea va sări în aer.
   Simt că mi se usucă gâtul și respir din ce în ce mai greu, sar din pat în 5 minute sunt îmbrăcată, în 15 minute eram deja afară la un bloc distanță.  Întorc capul să văd dacă se întâmplă ceva, și-n următoarea secundă clădirea izbucnește în flăcări. Rămân fără cuvinte în fața acelui tablou dezastruos, în timp ce în fața mea oprește o mașină neagră cu geamuri fumurii.
_ Urcă , nu mai sta pe gânduri!
   Sar în mașină, iar aceasta demarează în trombă.

_ Cine sunteți? De unde aveți numărul meu de telefon, și de unde știați de acea clădire?
  O voce feminină îmi spune:
_ Felicitări,  tocmai ai fost recrutată în echipa noastră!
_ Echipă,  stați puțin,  despre ce echipă vorbiți? Cine sunteți?
_ Draga mea ai auzit de agenții de spionaj? Ei bine noi suntem agenți, cum spuneam bine ai venit în echipă.
  Rămân șocată, eu spion, eu tipa cu ochelari, părul vâlvoi și împiedicată ... imposibil, sigur visez. Mă ciupesc în ideea de a mă trezi însă surpriză, visul este cât se poate de real. Ajungem la ceea ce se numește agenție și fac cunoștință cu un tip Bosley, nu știu ce vrea, ce hram poartă dar sper să mă lămurească.
_ Aaa Tonya ce surpriză, ai ajuns în sfârșit  !
_ Mă cunoști? Cine ești?
_ Bosley, și sub îndrumarea mea vei deveni unul dintre cei mai buni agenți.  Pe parcurs vei afla detaliile. Acum, mergi schimbă-te și hai la antrenamente.







  Mă conformez în speranța că voi afla mai multe, și merg să văd  așa zisele " antrenamente".  Rămân mută de uimire, numai fete una și una, toate antrenându-se din greu. Încep și eu ușor alături de ele, parcă înțelegându-ne din priviri, și încerc să mă concentrez asupra exercițiului.  După 30 minute ies la o mică alergare, și nici bine nu alerg 100 metri că mă trezesc cu 2-3 indivizi înconjurându-mă. Ce naiba să fac să scap, luptă dreaptă clar nu am șanse,  așa că le distrag atenția frumos, pe unul îl amețesc grav cu cotul, iar ceilalți doi rămân în urmă.
_ Bună  treabă Tonya, știam de ce te-am ales!
_ Poftim, adică ce vrei să spui?
_ Altercația de mai devreme a fost primul tău test, din multele ce vor sosi. Acum înapoi la antrenamente, ai multe de învățat.
 Revenim în sală și în timp ce continuăm antrenamentele, simt miros greoi de fum și aud o sirenă.







_ Tonya, unde ești Tonya? Mă auzi?
Simt că mă smulge ceva, că mă trage ce mână dar, nu pot vedea nimic. Mă mai smucește de câteva ori, și tresar speriată.
_ Mamă  ???
_ Vrei să dai foc casei! Trezește-te, prăjitura va fi scrum.
 Sar din pat, mă scutur și realizez că am adormit pe marginea patului.








 Așa îmi trebuie dacă mă visez unul din Îngerii lui Charlie, am rămas cu gândul la trailerul filmului și uite că subinconștientul lucrează.  Filmul este o acțiune împletită cu aventură, și va apărea în cinema, mai exact în România: 29 noiembrie 2019. 
Îngerii lui Charlie este numai bun de văzut împreună cu prietenii și familia, poate de aceea am și rămas plăcut impresionată de film.

     Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019.

Un comentariu:

  1. Mulțumesc Domnului, am crezut în Dr. ODION după ce am citit atât de multe mărturii despre munca sa și am decis să-l contactez. Îmi scriu propria mărturie despre care nu am crezut niciodată că ar fi posibil. Înainte de a-l cunoaște pe dr. ODION, am simțit că toate acestea sunt credințe superstițioase și că vraja nu era dovedită științific ca fiind adevărată, dar această casă de vrăjire m-a făcut să cred altfel. EL ESTE UN OM BUN. Am primit fostul meu iubit înapoi cu ajutorul acestui bărbat după 1 an de încercare, dar niciun mijloc posibil nu părea să arate. Dacă citiți vreo mărturie despre dr. ODION, este adevărat. Prietenul meu m-a părăsit mai bine de 1 an și am vrut să-l am înapoi și am încercat să-l rog să se întoarcă la mine, dar mi-a plătit urechile surde și m-a făcut prost în public. Dr. ODION mi-a fost trimis de un prieten de-al meu, care l-a ajutat și în locul meu de muncă și i-am spus că este superstițios și că este un prost să creadă în astfel de lucruri fetișoase. Dar după atâtea gânduri, am intrat online să-l caut și am decis să-l contactez la e-mailul său. El mi-a dat în curând numărul lui de telefon și am vorbit și pentru o perioadă bună. El este cel mai bun. Înainte ca vraja lui să funcționeze, aveam deja asigurarea. În 2 zile, fostul meu iubit după 1 an de batjocură de a fi un bărbat inutil, a venit la mine implorând de data asta. Nu știam ce a făcut acest om, dar este foarte bine să facă așa ceva pentru mine. Îi mulțumesc lui și prietenului meu că l-au cunoscut prea zilnic din viața mea. Cred că va ajuta pe oricine vine la el să-l contacteze (drodion60@yandex.com) sau WhatsApp lui +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...