joi, 28 noiembrie 2019

Vacanță în Creta!

  Trag aer în piept și mă înarmez cu rabdare, căci să pleci la drum cu copilul după tine nu este un lucru ușor.  În cele din urmă ne-am cazat la hotel, de departe soarele din Creta este absolut încântător,  iar poveștile insulei mă poartă spre visare.
 Înainte să ieșim la plimbare am hotărât să despachetăm, să ne facem un duș și să ne îmbrăcăm lejer. Zis și făcut eu m-am mișcat cu viteza luminii,  însă domnișoara mea cu păr bălai nu.



  Nu știu ce s-a întâmplat, însă ajunse pe plajă simțeam că m-am întors în timp. Unde a dispărut prezentul, unde sunt toate șezloangele, muzica, Dumnezeule ce muzică e asta? Și oamenii,  oare unde am aterizat, toți se uită la noi ca la ciudați.  Și unde e beach barul meu preferat? Dau să mă întorc și dau nas în nas cu domn cu pălărie însoțit de soție,  îmi permit să-i întreb dacă are loc vreo petrecere tematică pe plajă. Se uită la mine și zâmbesc, de parcă eu aș fi venită cu pluta. În cele din urmă mă dumiresc și aflu că sunt în anul 1987. Doamne cum sună,  cum am ajuns eu aici pe toți zeii?
 Încerc să mă bag în discuție cu localnicii, aflu povești ce nici nu-mi imaginam că le voi auzi, gust din bunătățile pregătite.  Au un gust unic, nici nu se compară cu ce eram obișnuită, iar priveliștea este senzațională.





Aș vrea să rămân aici în bucla aceasta de timp, nu mai vreau înapoi.  Încerc să le povestesc localnicilor că peste ani nu va mai fi așa cum e acum, că peste ani și ani vor avea loc multe întâmplări, unele nefaste alte frumoase. Însă nimic din ce le povestesc nu le vine a crede, totul li se pare un basm o fantasmagorie. De fapt eu sunt o fantasmagorie căci nu mă potrivesc acestui puzzle. Aud o voce vag, mă strigă dar nu înțeleg ce vrea.
_ Mamă,  mamă,  haide nu e momentul pentru vise. Sunt gata, hai să mergem pe plajă,  vreau să prind câteva cadre frumoase cu asfințitul.
_  Unde suntem, în ce an? Mă uit bulversată și nu-mi dau dau seama că efectiv am adormit. Exact ca acei bătrânei, am adormit asteptându-mi domnișoara. 
  Am venit pentru o vacanță în Creta, însă se pare că mintea mea m-a dus mai departe. 
 Prima mea vacanță cu fata mea și deja mă ramolesc, anii încep să-și spună cuvântul așa că încerc să fructific timpul petrecut cu fiica mea. Ultima ofertă bună de vacanță am găsit-o pe Christian Tour în secțiunea Oferte Early Booking,  așa că nu aveam cum să ratez o vacanță în Creta.
   Profitați de toate momentele frumoase alături de cei dragi, și vizitați cât mai multe locuri, căci viața trece ca o adiere de vânt.

Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019.

6 comentarii:

  1. E destul de greu cu, copii in vacanta, mai ales bebelușii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos articolulsi binevenit caci tocmai sunt in cautarea unei vacante

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost si eu in Creta cu copiii. Ne-am adaptat destul de usor si ne-a placut enorm acea vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  4. un loc pe care as vrea sa il vizitez anul acesta

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau să mulțumesc nelimitată acestui mare bărbat numit Dr. ODION, sunt fericit astăzi pentru că soțul meu este acum din nou plin de dragoste, soțul meu m-a părăsit pentru o altă femeie, doar pentru că am avut o mică neînțelegere. m-a părăsit și mi-a promis că nu se va mai întoarce niciodată la mine. plang toata ziua cautand o solutie care sa ma ajute sa-l readuc. Apoi am văzut o distribuție de mărturii pe internet de ROSE GOMEZ. Îl trimit prin e-mail și îi spun problemele mele pe care le am cu soțul meu, iar el promite să-l aducă înapoi acasă în termen de 2 zile. într-adevăr, este minunat, el mă ajută să-mi revin soțul în două zile pe care le promite și soțul meu se va întoarce la mine și promite să mă iubească pentru totdeauna și să mă roage pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Vă voi fi veșnic recunoscător Dr. ODION și nu mă voi opri să-ți public numele pe Internet pentru ca oamenii să vadă cât de veritabil ești. Și vreau să spun tuturor celor de pe acest site că voi rămâne mereu mulțumită acestui om DR ODION pentru tot ce a făcut pentru mine, soțul meu este din nou cu dragoste, grijuliu, veridic și promite să mă iubească pentru totdeauna. o promisiune că toată lumea pe care o cunosc nu va avea niciodată o problemă de relație, contactează-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...