marți, 12 noiembrie 2019

Stil roial în inima munților

     Stau, privesc pe geam fulgii de zăpadă ce plutesc ușor până ating pământul, în jurul meu o cafea ce s-a răcit, o agendă tocită și un laptop săracul și el într-un colț mă așteaptă.  Când m-am oferit să organizez petrecerea aniversară a firmei  nu m-am gândit ce va presupune, am zis că voi găsi un restaurant drăguț cu un specific mediteranean, și gata. Mda în visele mele cele mai  bune eventual s-ar fi putut întâmpla acest lucru, asta până când directorului i-a venit ideea de a face o petrecere cu tematică tradițională la munte. Am rămas mută  și-am înghițit în sec, ok mai erau trei săptămâni până la mare eveniment,  așa că m-am pus pe căutat.

    Ei și dacă tot s-a gândit directorul la o petrecere la munte, am căutat cazare în Poiana Brașov, o cazare care să ofere un  peisaj de vis, un confort extraordinar și cel mai important o ședere plăcută. Astfel cazarea în Poiana Brașov, a venit din partea celor de la Royal Boutique Hotel Poiana Brașov, unde ne-au pus la dispoziție tot ce am avut nevoie pentru o petrecere de vis.





  Iar ca salon evenimente în Brașov , hotel Royal Boutique  ne-a pus la dispoziție salonul de evenimente, ceea ce m-a salvat de o altă căutare.



Înainte cu o săptămână am mers și-am discutat cu stafful, le-am explicat că avem nevoie ca salonul de evenimente să fie decorat în stil tradițional,  apoi că vom avea nevoie de cazare. Au fost minunați, o conduită exemplară, mereu cu zâmbetul pe buze,  amabili. Mi-am dorit să văd și camerele, pentru a mă asigura că totul va fi pe gustul tuturor, am rămas plăcut surprinsă,  toate camerele oferă un peisaj excepțional.





Totul era la superlativ,  servicii ireproșabile, așa că în ziua petrecerii toți invitații au fost plăcut surprinși și mulțumiți.  Am avut parte de momente frumoase alături de colegii mei, toți m-au lăudat pentru locația aleasă.  Directorul a fost încântat și m-a felicitat pentru modul în care am organizat petrecerea aniversară. Și bineînțeles mâncarea a fost un deliciu, ce nu a ținut de mine ci de bucătarii iscusiți pe care îi veți găsi în bucătăria celor de la hotel Royal Boutique.








Ei și după acest eveniment,  ghiciți cu ce m-am ales, cu organizarea următorului eveniment.  Da directorul a fost foarte mulțumit de absolut toată organizarea, și de toate detaliile, încât a decis să mă ocup eu de următoarele evenimente.  



Eu la rândul meu nu pot decât mulțumi celor de la Royal Boutique Hotel Poiana Brașov,  cu promisiunea că voi reveni pentru un weekend împreună cu familia. 


Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019.

Un comentariu:

  1. Este un privilegiu să împărtășești lumii această mărturie miraculoasă. Sunt Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine cu 4 luni în urmă și am fost plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a modifica problemele cu soțul meu. Am căutat ajutor pe internet cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsnicia mea și am descoperit martori minunați despre VRAJA DE IUBIRE SĂNĂTOSĂ care a fost progresivă cu vrăjile sale. Am luat legătura cu el și iată că Dr.Wealthy mi-a spus că îmi va pregăti o vraja care să-l aducă înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu aveam altă opțiune decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat că se întoarce acasă și din acea zi și până în acest moment, am trăit pașnic. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț cu toții că acest jucător de vrăji are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wealthy oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți vreo problemă, contactați Dr.Wealthy, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.

    wealthylovespell@gmail.com

    Scrieți-l pe Whats-app +2348105150446

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...