duminică, 24 noiembrie 2019

Treizeci și doi de ani și o noua gamă Gerovital Plant!

       Privesc pe geam, stropii de ploaie cad ușor pe fereastră, încă un an a mai trecut, încă o filă în cartea vieții mele s-a scris. Îmi savurez cafeaua și mă gândesc câte clipe dragi am strâns, peste câte eșecuri am trecut și omul care azi am devenit. 
       Pășesc spre oglindă și mă privesc,  32 ani, când a zburat timpul? Mă uit și văd cum timpul lasă ușor,  ușor semne pe chipul meu, un rid finuț în colțul buzelor, un rid de expresie pe frunte, ceva ceva parcă se vede și-n colțul ochilor. Ridul finuț din colțul buzelor probabil e de la prea mult râs, prea multe zâmbete,  dar cel puțin au fost clipe frumoase. Nu-mi fac griji, mereu încerc să am grijă de mine și de tenul meu, folosesc o cremă hidratantă, un produs 100% românesc. 



Am descoperit noua gamă Gerovital Plant, inovația acestei game este folosirea complexului Poliplant Microbiom Protect. Mai exact ajută la creșterea imunității și în echilibrarea microbiomului pielii. Noua gamă promite un plus de booster de vitalitate și strălucire, curăță, hidratează și oxigenează tenul. 





Crema CC Mediu Matifiantä Microbiom Protect este o cremă color control, dar totodată oferă un aspect natural și estompează imperfecțiunile.  Ceea ce mă bucură cel mai mult la produsele Gerovital Plant, este că sunt 100% românești și invocă puterea nasturii.  




Timpul trece și le așează pe toate așa cum trebuie, îmi mai arunc o privire în oglindă și ies pe ușă. Nu trebuie să ies machiată, e de ajuns să îmi ingrijesc tenul și să mă iubesc așa cum sunt. 

Treizeci și doi de ani, La Mulți Ani Mie pentru că mă iubesc și pentru că iubesc produsele Gerovital Plant! 

Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019.

3 comentarii:

  1. Sunt fana Farmec,folosesc laptele demachiant in fiecare zi,nu stiu ce m-as face fara el!

    RăspundețiȘtergere
  2. După ce am fost într-o relație cu Jake timp de cinci ani, s-a despărțit de mine, am făcut totul pentru a-l aduce înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de rău din cauza iubirii pe care am împărtășit-o, am implorat cu tot, am făcut promite, dar el a refuzat. Am explicat problema mea cuiva online și mi-au sugerat să iau legătura cu un jucător care ar putea să mă ajute să arunc o vraja pentru a o readuce, dar eu sunt genul care nu crede în vraja, dar devenea de nesuportat. Nu am avut de ales dar pentru a încerca așa l-am contactat pe Dr. Egwali i-am trimis un e-mail, mi-a dat asigurarea că totul va fi bine în câteva zile, că fostul meu se va întoarce la mine în câteva zile în care am procedat, el a aruncat vraja de dragoste și surprinzător a doua zi a fost în jurul orei 21:00 , fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins încât am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, a vrut să mă întorc la el, astfel încât să-mi fie atât de dor de mine. Eram atât de fericit și m-am dus să-l văd, așa că am început să trăim împreună fericiți din nou. De atunci, am promis că oricine trece prin dureri în relația lor va ajunge să audă despre el. Îi trimit pe toți cei care au nevoie de un medic vraja puternic și puternic către el în care a fost testat și de încredere.
    E-mail: Dregwalispellbinder@gmail.com sau îl puteți contacta prin whats-app / viber +2348122948392

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt atât de mândru și fericit că sunt aici pentru a împărtăși această remarcabilă, minunată și extraordinară mărturie, pur și simplu nu-mi vine să cred acum că fostul meu soț este aici cu mine, cerșind toate faptele lui rele, spunându-mi cum s-a simțit gol. tot timpul când a fost plecat m-a părăsit și m-a rănit atât de mult după un divorț care s-a întâmplat acum 5 luni. Și toată această minune s-a întâmplat imediat după ce i-am cerut ajutor doctorului Egwali, sunt cea mai fericită femeie din lume astăzi, aș spune că o voi avea din nou lângă mine. Este un miracol pentru mine și familia mea și o veșnică plăcere și veselie. Sunt atât de fericit acum și nu știu cât să-mi exprim recunoștința și aprecierea față de Dr. Egwali. Îl recomand cu tărie dacă aveți nevoie de ajutor imediat, deoarece este garantat.
    Trimiteți-l astăzi prin e-mail /dregwalispellhome@gmail.com sau prin
    WhatsApp: +2348122948392

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...