miercuri, 6 noiembrie 2019

Clipe pentru mama !

  O văd cum stă la geam și își savurează ceaiul, privirea blândă pierdută undeva printre nori. Sunt ani de când a renunțat la cafea, doctorul i-a spus că ar fi mai bine să renunțe, avand în vedere problemele de sănătate.  Mi-aduc aminte că atunci pe moment ca s-o înveselesec, i-am promis un set frumos de cești din care să bem împreună ceaiul.

 M-am ținut de cuvânt,  am cumpărat un set drăguț,  însă voiam să îi ofer câteva momente de neuitat. Dacă eu sunt o fire năstrușnică, care adoră să aibă experiențe cu adrenalină, mama este exact opusul meu, este calmă,  blândă și gingașă.  Așa că a trebuit să găsesc o cale de mijloc, și am mers pe partea food & drinks, unde am optat pentru o întâlnire plină de mister într-o ceainărie chic.








Mama este genul de om care îți oferă tot ce are mai bun, indiferent de persoană,  nu face diferență,  te pune la masă cu ea, și te tratează ca pe un oaspete. Așa ne-a crescut pe mine și fratele meu,  și  ne-a prins bine în viață. 
I-am zis să se imbrace frumos, că trebuie să meargă cu mine la un eveniment și nu accept refuz.  S-a conformat și s-a aranjat frumos, ca de obicei un stil clasic, elegant și un strop de culoare. Când am intrat în ceainărie, pot spune cu mâna pe inima că mama a rămas surprinsă,  fără cuvinte. Pe vremea ei, a lui nea Nicu, nu știu dacă existau ceainării frumos amenajate, însă știu că gestul meu a eemoționat-o până la lacrimi. Am savurat amândouă din ceștile de porțelan cel mai delicios ceai, alături de un desert delicios și o discuție caldă despre valorile omului, menirea lui pe pământ.  Așa modestă cum e mama, o ador pentru că este sinceră și pentru că în copilăria mea și a fratelui meu ne-a oferit tot ce a fost mai bun. În ciuda criticilor primite din partea tuturor, că l-a lăsat pe tata să plece peste mări și țări pentru a câștiga un bănuț în plus, în ciuda vorbelor urâte venite din partea " rudelor ", bastarzi, oameni degeaba și câte alte vorbe urâte or mai fi fost, mama a rămas de neclintit. Tata a muncit în străinătate,  iar mama aici, ei în Constanța au luat-o de la zero, însă totul pentru a întemeia o familie, un cămin.  

De aceea clipele cu mama petrecute în acea ceainărie micuță,  cochetă și intimă,  au fost de neuitat, le-am închis în sufletul meu și acolo le voi păstra etern.
Tu, dragă cititorului pe cine ai vrea să surprinzi plăcut? Ia aminte timpul trece, așa ca nu rata ocazia, experimentează viata ! Nu contează că vei alege experiențe cu romantism sau adrenalină, un zbor cu balonul sau un salt cu parașuta, toate acestea îți vor aduce un sentiment unic. 




Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019. 

15 comentarii:

  1. Ai o mamă minunată... seamănă foarte mult cu a mea... multă sănătate...și la cât mai multe ceaiuri împreună

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca ai facut un gest frumos pentru cea mai draga persoana din lume care cu adevarat merita toata dragostea noastra. Daa...si mie imi place sa mi surprind mama in mod placut si o sa fac asta cat de des o sa pot pentru a ma bucura de prezenta ei in viata mea! Esti o fata minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super, mamele sunt pe primul loc, cea mai minunata ființa

    RăspundețiȘtergere
  4. Super gest, mamele merita toată dragostea și atenția

    RăspundețiȘtergere
  5. Super gest, mamele noastre merita tot ce este mai bum!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mama e cea mai minunata persoana și merita toată dragostea noastră

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunata idee ai avut si felicitari pentru alegerea facuta.

    RăspundețiȘtergere
  8. frumos gest, mamele noastre merita cu siguranta tot ceea ce este mai bun

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos gest ! Mamele merita tot ce este mai bun si mai frumos

    RăspundețiȘtergere
  10. Un gest foarte frumos....felicitari ! Mama mea este si cea mai buna prietena

    RăspundețiȘtergere
  11. Am fost în durere când iubitul meu m-a părăsit, l-am vrut înapoi. Am citit câteva mărturii despre o vrăjeală de dragoste numită Dr. Ogala despre modul în care a ajutat mulți oameni să-și readucă foștii iubiți în 48 de ore. Cu sinceritate, mă gândeam doar dacă asta era real și dacă acest bărbat mă putea ajuta cu adevărat să-l aduc înapoi pe iubitul meu pe care îl iubesc atât de mult. Am decis să-l contactez pentru că îmi iubesc atât de mult iubitul și suntem despărțiți de câteva luni, chiar mi-a fost atât de dor de el. Am încercat toate celelalte mijloace pentru a-l recupera înapoi, dar nu am putut. L-am contactat pe Dr.Ogala și mi-a spus că fostul meu se va întoarce la mine în următoarele 48 de ore. Dr.ogala l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubeam și îl voiam înapoi. Și și-a deschis ochii pentru a ne imagina cât de mult avem împreună. Fosta mea s-a întors din nou la mine. În timp ce scriu această mărturie cu bucurie în inima mea acum. Sunt cel mai fericit om de pe pământ, iubitul meu și cu mine trăim o viață fericită, iar dragostea noastră este acum mai puternică decât cum a fost chiar înainte ca el să plece și să se despartă de mine. Îi mulțumesc doctorului Ogala pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să mă întorc cu fostul meu iubit. Aș dori să renunț aici la adresa de e-mail a Dr. Ogala și sper să vedeți această mărturie și să-l contactați dacă aveți un iubit pe care îl doriți cu adevărat înapoi .. E-MAIL: Drogalad02@gmail.com SAU
    SUNĂ / WHATSAPP: +2347049668119 .. Mulțumesc ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Salvează-ți căsnicia și recuperează-l pe fostul tău iubit! Vrajile de dragoste puternice care funcționează rapid
    Iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Îmi tot spune că nu sunt nimic pentru el. Vrea să fie cu cealaltă fată. Nu mai are sentimente pentru mine. a început acum o săptămână. în acest moment și el mi-a vorbit, dar nu despre propria lui dispoziție sau pentru a ne reconstrui relația. o face pentru că îi cer să fie cu mine cel puțin câteva ore sau câteva minute .. vorbim o singură dată ... dar nu pot să rămân fără el. Vreau să fiu foarte îngrijorat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor la rând și am dat peste un site web care sugerează că dr. Ogala poate ajuta la obținerea fostului iubit înapoi repede. Deci, am simțit că trebuie să încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac, iar eu am făcut și apoi mi-a făcut o vrajă de dragoste. 11 ore mai târziu, iubitul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este dor de mine, așa de uimitor !! Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost mai puternică decât înainte, sunt grozavă. este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea pe internet, încât dr. Ogala este real. dacă sunteți aici și [NEVOIE DE AJUTOR]. Nu mai plânge, contactați-l acum pe doctorul Ogala. Iată contactul său, trimiteți-l prin e-mail la: drogalad02@gmail.com sau sunați-l / whatsapp: +2347049668119, aici este pagina pentru mai multe informații ?? https://facebook.com/ogalaspelltemple. De asemenea, pentru tratamentul complet al oricărui tip de boală sau boală.

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...