luni, 18 noiembrie 2019

Un nou început ... o nouă eu !

          Încă o dimineață însorită,  încă o dată mă trezesc singură și aștept să sune telefonul să primesc o veste de la tine. Știu că așteptarea e în zadar, tu ai plecat în alt colț al lumii, ai vrut libertate spunându-mi că nu ești pregătit pentru mai mult. Până și motanul nostru ... sau al meu, nici nu știu cum să îi mai spun, miaună și te așteaptă în pragul casei. Zilele trec, orele se duc, și parcă și sufletul meu se mai topește puțin,  toți mă întreabă de tine, dacă sunt bine, parcă toți îmi plâng de milă .
           Azi mi-am propus să ies din casă să schimb rutina, și să uit de tine măcar pentru câteva clipe, mă uit la dressing și parcă toate hainele sunt șterse. Nimic nu mă mai mulțumește,  îmi lipsesc vorbele tale ce mereu mă încurajau și-mi spuneau că arăt bine în orice.  Aleg o rochie, o pereche de pantofi, mă îmbrac rapid,  îmi doresc să ies mai repede afară să respir aer proaspăt.  Încă o privire în oglindă,  simt că lipsește ceva, atunci mi-aduc aminte de eșarfa mea norocoasă, și imediat îmi apare zâmbetulpe buze. Pașii mă poartă spre malul mării ușor, ușor simt briza cum îmi mângâie obrajii, îmi vin în minte multe amintiri. 



            Dar de azi mi-am propus să schimb rutina vieții mele, de azi voi fi doar eu cu mine, voi învăța să mă iubesc, să mă accept așa cum sunt. Plec las în urmă marea, și o iau spre oraș,  se spune că după orice despărțire femeia renaște, așa îmi doresc și eu. Îmi doresc să renasc și să te las în urmă, în trecut, așa că de azi voi uita cine ai fost și ce ai însemnat pentru mine. Mă plimb prin fața magazinelor, admir manechinele frumos aranjate. Intru timid într-unul din magazine, îmi atrag atenția eșarfele, pălăriile și accesoriile de păr. Nu mă pot abține și îmi cumpăr câteva eșarfe noi, ele îmi completează ținuta, îmi dau un plus de încredere. Observ acele de păr,  sunt superbe, finuțe ca niște bijuterii, așa că îmi aleg câteva. 





Vânzătoarea este drăguță,  îmi zâmbește,  îmi ambalează frumos produsele. Îmi iau la revedere cu promisiunea de a mai vizita magazinul, căci m-a câștigat de client. 




  Urmează sărbătorile,  tu nu vei fi aici, dar nu e problema eu mi-am propus să sclipesc,  căci voi fi doar eu cu mine de acum. Nu, nu te voi mai aștepta, nu voi mai spera,  de azi voi trăi și voi savura fiecare clipă a vieții.  De azi voi fi iar fata cu eșarfă și pălărie care colindă orașul cântând, de azi voi înflori. 


Acest articol este scris pentru competiția SuperBlog ediția de toamnă 2019.

Un comentariu:

  1. Sunt foarte fericit să scriu această poveste despre dr. Ayo care m-a ajutat să fiu din nou fericită în viață, eu și soțul meu suntem împreună de 5 ani acum avem o relație bună și o casă fericită și viața noastră este plină de bucurie, într-o zi am început să observ un comportament ciudat în el și câteva zile mai târziu am aflat că soțul meu vedea pe cineva afară și începuse să vină acasă târziu de la serviciu și el abia a avut grijă de mine ca înainte și a început să se îngrijoreze de toate această problemă mi se întâmplă și încerc tot posibilul să fiu fericit cu mine, dar nu am putut într-o zi în timp ce navighez pe internet, am dat peste un site web care sugerează că Dr. Ayo poate ajuta cu problemele maritale și poate restabili problemele, așa că am simțit că trebuie să încearcă și m-am contactat și el a făcut o vrajă pentru mine după ce câteva zile mai târziu soțul meu a venit acasă este acasă și mi-a cerut scuze că ar trebui să-l iert pentru toată durerea pe care mi-a costat-o ​​și că mă va iubi pentru totdeauna și Sunt foarte fericit, îi mulțumesc doctorului Ayo pentru că m-a făcut din nou fericit în casa mea de nuntă. dacă aveți probleme în căsătorie în viața dvs. sunt 100% sigur că ați încercat Dr. Ayo și văd cât de fericiți veți fi din nou în viața voastră. îl puteți contacta pe WhatsApp: +2347055691377 sau pe e-mail: drayo47373@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...