duminică, 26 martie 2017

~ AVBS iti CREDITeaza AFACEREA! ~

                                   ~ A new day, a new chance, a new opportunity ~



                     Fiecare dintre noi avem un vis, o dorinta pe care ne-o dorim cu ardoare sa ne-o implinim, asa si eu de mica am visat sa imi dezvolt o librarie insa nu una oarecare. Imi doream un colt destinat cartilor dar si pentru relaxare, imi doream sa imbin utilul cu placutul, vroiam sa impletesc aroma unei cesti de cafea aburinde cu mirosul unei file dintr-o carte.


                     Anii au trecut insa nu am renuntat la visul meu, pot spune ca am acasa o colectie impresionanta de carti, pe care nu stiu pe unde sa le mai pitesc. Intr-o dimineata la cafea vorbind cu sotul meu ii spuneam ca imi doresc foarte mult sa reusesc sa amenajez o librarie sau mai degraba un colt dedicat cartilor. Imi doream ca oamenii care ne-ar fi pasit pragul sa se bucure de o ceasca de cafea si sa soarba lectura unei carti. Am stabilit sa mergem sa cautam un spatiu nu foarte mare pentru ca vroiam ceva boem dar totodata vintage, am uitat sa va spun ca am o slabiciune pentru piesele de decor vintage si handmade. Am gasit un mic restaurant cochet ce era inchis, patronii dadusera faliment, iar acum golisera aproape tot, iar spatiul era dat inspre inchiriere. Am intrat sa il vad si mi-am inchipuit pe loc rafturile cu carti, fotoliile si masutele unde posibilii clienti ar fi putut petrece cateva momente linistite.


     

Totul incepea sa prinda contur insa aveam o mica problema, nu ne ajungeau economiile noastre pentru a termina spatiul de amenaja si pentru a mai face cateva investitii. Ne gandeam de unde am putea solicita un imprumut pentru investitii fara a avea multe batai de cap. Solutia a venit de la prietena mea Ioana ea mi-a recomandat sa apelez la cei de la AVBS Credit, pentru ca ei ar fi putut sa ma ajute cu un credit pentru investitii. Am apelat la un broker AVBS i-am explicat si prezentat afacerea mea, si dupa dicutie am stabilit suma care m-ar fi avantajat. Imprumutul  l-am luat pe 7 ani, l-am luat in lei si a fost stabilit in functie de nevoile mele si de capacitatea de rambursare. 


Am fost foarte multumita de solutia de creditare, fara batai de cap si alergatura am reusit aproape imposibilul. Foarte bucurosi eu si sotul meu ne-am apucat de amenajat si in scurt timp visul meu a devenit realitate a devenit ceva palpabil. Rezultatul a fost de vis, pot spune ca toti oamenii care treceau intrau intai de curiozitate, iar apoi reveneau de drag. Aveam clienti de toate varstele, iar in ultima vreme am luat in calcul sa amenajam un astfel de coltisor si pentru cei mici. Bineinteles tema principala erau tot cartile insa de data aceasta veneau la pachet cu ciocolata calda si fursecurile, si cu jocurile interactive. Si ghiciti la cine am apelat, bineinteles tot la AVBS, pentru ca ei au crezut in mine atunci cand le-am prezentat visul meu, ce l-am transformat in afacere. Si da intr-adevar "AVBS iti  CREDITeaza AFACEREA! " si te ajuta sa-ti dezvolti visul intr-o afacere profitabila si rentabila.

Acest articol participa in competitia SuperBlog Spring 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...