joi, 16 martie 2017

~ Inovation game: Make a brilliant succesfull bussines ~

                             ~ Enjoy the moment with a good cup of coffee ~



              Intotdeauna am savurat momentele de liniste cu o ceasca de cafea alaturi, simteam ca nu imi mai trebuie nimic ma bucuram de acele clipe si nimic mai mult. Cred ca mai toti iubim cafeaua, si de cele mai multe ori cafeaua ne poate salva din orice situatie.

              In urma cu ceva timp mai toti prietenii ma sfatuiau sa investesc intr-o franciza, si nu in oricare franciza, ci una care mi s-ar fi potrivit manusa.

               Ei bine in cele din urma am inceput sa ma interesez si am ales sa investesc in franciza The Coffee Shop, mi s-a parut interesanta din toate punctele de vedere si indeplinea anumite aspecte pe care eu le cautam. Totodata stiam ca nu aveam cum sa dau gres, mai ales pt ca alesesem un concept 100% romanesc si pentru ca in 2015 cifra de afaceri a grupului a fost de peste 14 milioane de euro.


              Mi-am dorit un loc unde lumea sa poata savura o ceasca cu cafea aromata intens cu un gust special, mi-am dorit ca cel ce vine sa bea o cafea sa se deconecteze pentru cateva minute. Bineinteles ca oferim o cafea la cele mai inalte standarde cu o aroma pregnanta si cu un gust vivace, complex si proaspat. Am ales acest concept inovativ pentru ca mi-am dorit o afacere prospera si pentru ca pasiunea mea pentru cafea este de neoprit. Un loc mic frumos aranjat cu o atmosfera primitoare si calda care sa te deconecteze de la jungla urbana.
              De ce sa investesti intr-o franciza, pai e foarte simplu din punctul meu de vedere, primul motiv pentru care am ales o franciza a fost gradul minim de risc. Apoi cateva beneficii si aspecte ale unei francize profitabile ar fi motivatia pentru investitie, trebuie sa iti doresti acest lucru. Sa iti doresti sa evoluezi si sa schimbi rolul de angajat cu cel de antreprenor si sa te intrebi daca peste 10 ani te vezi facand acelasi lucru. Alegerea dintre franciza simpla sau masterfranciza, acest aspect defineste alegerea noastra daca alegem franciza simpla atunci dobandim dreptul de a promova si comercializa produsul sau serviciul francizorului. Daca alegem masterfranciza atunci dobandim dreptul de a dezvolta retele. Documentatia si informarea este un pas catre alegerea unei francize, de aceea sfatul celor de la Inventure este sa ne documentam pentru o buna investitie.

           Cu ajutorul celor de la Inventure putem investi inteligent si ne putem realiza de ce nu o dorinta, un vis sau un plan, tot ce trebuie este curaj pentru punerea in practica. Oportunitati in afaceri sunt si vor fi, trebuie doar sa fii omul potrivit la locul potrivit, si sa profiti cu cap de sansa ce se iveste.


             Acest articol participa in competitia SuperBlog Spring 2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...