luni, 13 martie 2017

~ Funny moments ~

                              ~ Engleza pentru toti ~




                Traim in epoca vitezei, si este imposibil sa nu folosim gadgeturi de senzatie si este impardonabil sa nu stii engleza. Bineinteles nimeni nu s-a nascut invatat insa, in ziua de azi exista diverse metode ce te ajuta sa inveti si de ce nu sa te perfectionezi.

               Primul meu contact cu engleza nu a fost wow, dragostea de engleza a venit datorita doamnei profesoare de engleza care a avut rabdare si s-a straduit sa ne faca sa intelegem. Am sa va povestesc patania mea cu engleza si sper sa nu radeti de mine. Pana una alta va spun o mica chestie, am fost olimpica la engleza lucru ce i-a facut mandrii pe parintii mei.

              Eram clasa a2 a, cred ca nu am sa uit niciodata, dupa vreo o luna de engleza am primit prima lucrare scrisa si aceea a fost o dictare. Ei bine acum daca privesc in urma, nu a fost asa tragic ba chiar ma bufneste rasul insa atunci a fost durere. Cand a venit doamna profesoara cu lucrarile corectate si am vazut ca prima mea nota era 7, nu m-a incantat ba imi dadusera lacrimile. Am plecat tristuta acasa si cand a vazut mama nota, pffuuu atin-te frate. Mama fiind moldoveanca sadea, cand a vazut nota s-a aprins cerul atat va spun. Singura expresie ce o pot reproduce aici in text este: "Ceru mamii ei de engleza" mai mult nu pot sa va reproduc. Ei bine dupa ce a blagoslovit bine engleza de tot, m-a luat pe mine la rost: " Tu don'soara sa pui mana sa inveti, ca eu nu stiu engleza de asta si ai sa vezi ca ramai de rasul curcilor!". Daca mi-ar fi dat o palma cred ca as fi fost mai multumita, dar morala ma omora si ma facea sa imi fie rusine. A doua a zi a venit mama la scoala a vorbit cu doamna profesoara, i-a explicat ca ea nu stie engleza deloc ci doar franceza si germana si nu ma poate ajuta. Mi-a fost o rusine credeam ca sunt ultimul copil ce nu stie engleza, dar acest lucru m-a ambitionat.  Sa va spun sincer 2 saptamani mai tarziu la urmatoarea lucrare cine credeti ca a luat 10 pai " don'soara ", si eram asa de mandra de numa numa. M-am dus mandra la mama i-am aratat ca am luat 10, iar pana la finele anului m-am autodepasit, eram cea mai buna la engleza. Tin minte ca am luat 2 coronite si 2 diplome, una de la doamna invatatoare pentru excelenta si rezultate bune, iar cealalta diploma pentru merita la invatatura la limba engleza.



             Tare mandrii au fost parintii mei, tata doar ce se intorsese din voiaj, si toata vacanta de vara tin minte ca am cumparat casete si carti pentru a invata engleza. Cu ocazia aceasta tata a invatat alaturi de mine, tin sa precizez ca tatal meu avea pe atunci 46 ani. Da da ati citit bine, parintii mei au fost cei mai batrani din clasa mea insa cei mai mandri, la fel si la fratele meu care este mai mic cu 4 ani.  Acum daca stau si ma gandesc cred i-ar fi prins bine tatei niste cursuri de engleza, pentru ca asa nu cred ca l-as mai fi chinuit.
              Credeti ca sunteti buni la engleza pai atunci poftiti de va testati abilitatile pe site si asa vedeti si nivelul vostru de cunostinte. Noua metoda de a invata engleza online este la foarte mare cautare si la indemana as putea spune. Daca in urma cu cativa ani ne chinuiam sa invatam dupa casete audio, acum avem asa multe variante incat este imposibil sa nu stii engleza.
             Si de curiozitate mi-am facut si eu cont pe site-ul celor de la Engleza pentru toti si imi voi testa nivelul cunostintelor in limba engleza. Asa ca va sfatuiesc si pe voi sa imi urmati exemplul, este gratuita testarea nu costa nimic, si in plus veti primi pe mail toate datele de care aveti nevoie. Simplu ca " buna ziua " nu, sau " good afternoon " ?

                     Acest articol participa in competitia SuperBlog Spring 2017.


2 comentarii:

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...