duminică, 19 martie 2017

~ Frumusetea este in tine ~

                         ~ Alege sa fii frumoasa ~



             Iubeste-te femeie caci esti frumoasa, desteapta si cea mai blanda fiinta, meriti tot ce e mai bun si natural. Acesta este sfatul meu pentru voi dragile mele, mi-am inceput weekend-ul cu zambetul pe buze datorita celor de la Bottega Verde si tin sa le multumesc pe aceasta cale.




In urma cu o saptamana comandasem cateva produse pentru ingrijire de la ei si abia le asteptam. Ei bine curierul m-a sunat chiar la inceput de weekend si mi-a adus coletul mult asteptat. Mi-am recomandat produsele preferate mai jos va voi lasa pozele si vi le voi prezenta putin.



Mi-am comandat un gel de dus si un unt de corp cu migdale dulci, ador parfumul subtil si dulceag al acestui unt de corp. Gelul de dus este senzational si imi lasa pielea delicata dupa fiecare dus, de aceea am si ales aceste 2 super produse. Fiica mea iubeste untul de corp, cand miroase acest unt de corp spune ca miroase " a mami "  pentru ca folosesc foarte mult acest unt, asa recunoaste produsul.



Urmatorul ales a fost un unt cu ulei de masline, foarte bun si foarte hidratant in perioada rece aleg intotdeauna unturile de corp. Sunt mult mai hidratante si hranesc pielea, mai ales ca in sezonul rece pielea sufera si tinde sa devina uscata, cel putin in cazul meu. Am primit si un mic cadou un sapunel Violleta ce miroase foarte frumos iar magnetul de frigider imi face dimineata mai frumoasa pentru ca imi reaminteste ca frumusetea se afla in mine in interiorul meu. 
De fiecare data aleg acest brand cu mare drag, si imi recomand produsele preferate datorita calitatii dusa la cele mai inalte standarde.
Nu uitati dragile mele inimioare parfumate primii 10 ce plaseaza comenzi pe site-ul Bottega Verde, vor fi rasplatiti cu o reducere de 10% din partea echipei. Nu uitati codul este INIMIPARFUMATE si il veti tasta inainte de finalizarea comenzii.

Pupici parfumati dragile mele inimioare pana la urmatorul articol. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...